Lehet olcsón is enni a Szigeten

Bár az utóbbi években nem feltétlen az olcsóság jut eszünkbe a Sziget ételkínálatáról, idén 3200 forintért mindenhol lesz melegétel, és van ahol 800 forint alatt is vehetünk ilyet.

  • hvg.hu hvg.hu
Lehet olcsón is enni a Szigeten

Ahogy 2016 óta minden alkalommal, az ALDI idén is megjelenik a pop-up üzletével a Szigeten, ahol bolti áron lehet majd bevásárolni.

Az ALDI fesztiválboltban az árak ugyanazok, mint az ország bármelyik ALDI-üzletében (a Sziget Fesztivál által meghatározott áras ásványvizek, üdítők és energiaitalok kivételével). Az aktuális heti online akciós újságban meghirdetett akciók a pop-up boltban is érvényesek az ott kapható árucikkekre.

A fesztiválbolt melletti ALDI Grill Zóna szakácsai a boltban vásárolt BBQ termékeket – különböző marinált húsokat, friss halat, grillsajtokat és -kolbászokat – idén is ingyen készre sütik a vendégeknek.

Fontos vállalás a Sziget és a kitelepülő partnerek részéről, hogy a vendéglátó egységek legalább egy meleg főételt maximum 3200 forintért árusítsanak a Szigeten.

Az Aldinál ettől jóval olcsóbban is jóllakhatunk.

Például összesen 1267 forintért hozzájuthatunk egy grillkolbász-császár buci-snack time kombóhoz, de 2000 forint alatt van a marinált csirkecombfilé – kovászos bagett-salátamix menü is.

Valószínűleg a legolcsóbb melegétel a fesztiválon a 787 forintos tofu-buci-snack saláta együttes, de 1500 alatt van ugyanez tofu helyett Hajdú grillsajttal.

Az ételek idei áráról a Szigeten itt írtunk bővebben, hogy mennyibe kerül egy sör, egy ásványvíz vagy egy kóla, arról itt.

Az idei aszályt az egész ország megszenvedheti, Orbánék nagy mentőöve pedig csak kivételezetteknek nyújthat reményt

Az idei aszályt az egész ország megszenvedheti, Orbánék nagy mentőöve pedig csak kivételezetteknek nyújthat reményt

A két évvel ezelőttinél is durvább aszály néz ki idén, az őszi vetés hamarabb ért be, a tavaszi kultúrák „nagyon rossz állapotban vannak”, ha nem jön eső, nagy terméskiesések lehetnek a kukoricában. A kormány most leginkább az öntözéssel kampányol az aszály ellen, kár, hogy ez a hazai termőterületek alig több mint 2 százalékán érhető el.