Új helyen várja az Aldi-üzlet a fesztiválozókat, az áruházban vásárolt grilltermékeket idén is ingyenesen készre sütik.
hvg.hu
Az Aldi Magyarország 2025-ben ismét kitelepül a Gyerekszigetre és a Sziget Fesztiválra – írja az áruházlánc sajtóközleménye. A Gyereksziget Aldi Kids standján játékos programokkal várják a kicsiket június 20–22. között, akik egy mini Aldiban vásárolhatnak be, és kasszázhatnak is maguknak.
Június 20. és 22. között elkezdődik a fesztiválszezon a gyerekeknek: a Hajógyári-szigeten reggel tíztől este hatig ingyenprogramokkal vár mindenkit a Gyerek Sziget.
2016 óta immár nyolcadik alkalommal települ ki az Aldi a Sziget Fesztiválra. Az Aldi pop-up áruház új helyszínen, a csónakház mellett várja a látogatókat. Az üzletben 8 pénztár és összesen 61 munkatárs biztosítja majd, hogy csúcsidőben is a lehető leggyorsabb legyen a kiszolgálás, és a legrövidebb a várakozási idő – ígéri az áruházlánc.
A pop-up üzlet biztosítja a megfizethető étkezést a fesztiválozók számára az egész zenei esemény alatt, mivel a Szigeten is ugyanazokon a bolti árakon lehet majd bevásárolni, mint az ország bármely Aldijában.
A kínálat mintegy 250 élelmiszerből és közel 40 non-food termékből áll, a frissítő italoktól és rágcsálnivalóktól kezdve a kempingezéshez szükséges alapvető higiéniai cikkeken át a gyorsan elkészíthető ételekig. A fesztiválbolt melletti Aldi Grill Zóna szakácsai a boltban vásárolt BBQ-termékeket idén is ingyenesen készre sütik a vásárlók részére.
Egyre több a vendégmunkás, miközben a hazai munkaerő-tartalék – a kormány ígéretével szemben – nem apad. A tartaléksereg aligha aktivizálható, nagyszámú új munkahely pedig nem keletkezik.