Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"8ba6b6ee-9151-4309-9934-25dae3aa7602","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"Fotó is készült az intézkedésről. ","shortLead":"Fotó is készült az intézkedésről. ","id":"20250308_A-momentumos-Gelencser-Ferenc-molinot-rakott-a-Karmelita-kordonjara-egy-tucat-rendort-hivtak-ra","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/8ba6b6ee-9151-4309-9934-25dae3aa7602.jpg","index":0,"item":"12e6aac3-8a42-4776-86e0-b08eaa8e83ea","keywords":null,"link":"/itthon/20250308_A-momentumos-Gelencser-Ferenc-molinot-rakott-a-Karmelita-kordonjara-egy-tucat-rendort-hivtak-ra","timestamp":"2025. március. 08. 20:57","title":"A momentumos Gelencsér Ferenc molinót rakott a Karmelita kordonjára, egy tucat rendőrt hívtak rá","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"fdba7eaf-b3e9-4d5e-a6f4-d83e10cce86f","c_author":"HVG","category":"kkv","description":"A CIB és az MBH is CSOK Pluszhoz kapcsolt akciót indított, az Unicredit bizonyos személyi kölcsönökre ad kamatkedvezményt, a Magnetnél pedig járművásárláshoz kapcsolt visszatérítés bukkant fel.","shortLead":"A CIB és az MBH is CSOK Pluszhoz kapcsolt akciót indított, az Unicredit bizonyos személyi kölcsönökre ad...","id":"20250310_kamatkedvezmenyek-bankok-UniCredit-MagNet-MBH-CIB-CSOK-Plusz","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/fdba7eaf-b3e9-4d5e-a6f4-d83e10cce86f.jpg","index":0,"item":"978521bf-fe20-4d64-988d-7f4a343b0634","keywords":null,"link":"/kkv/20250310_kamatkedvezmenyek-bankok-UniCredit-MagNet-MBH-CIB-CSOK-Plusz","timestamp":"2025. március. 10. 11:56","title":"Ezekkel a kamatkedvezményekkel lőnek most a bankok a fiatalokra","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"8dc0f843-7cb6-441f-973c-c6ddafdcbf50","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"A szöveg korábbról már ismerős lehet. ","shortLead":"A szöveg korábbról már ismerős lehet. ","id":"20250308_kocsis-mate-fidesz-facebook-gyermek-jogai","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/8dc0f843-7cb6-441f-973c-c6ddafdcbf50.jpg","index":0,"item":"71f78f28-b9d2-4ffa-86ba-630e29b51d1c","keywords":null,"link":"/itthon/20250308_kocsis-mate-fidesz-facebook-gyermek-jogai","timestamp":"2025. március. 08. 18:30","title":"\"A gyermekek jogai minden eddiginél erősebb törvényi védelmet kapnak!\" - Kocsis Máté megosztotta, hogyan változik az Alaptörvény","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"e244b837-979e-4c0f-a050-71a1b74b1ddc","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"Laza szövetség a tagállamok között – a jövő Európája a Fidesz think tankje szerint így nézne ki.","shortLead":"Laza szövetség a tagállamok között – a jövő Európája a Fidesz think tankje szerint így nézne ki.","id":"20250310_mcc-eu-attervezes-atnevezes","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/e244b837-979e-4c0f-a050-71a1b74b1ddc.jpg","index":0,"item":"0bebadff-ef52-487b-9c63-038207fd4f0d","keywords":null,"link":"/itthon/20250310_mcc-eu-attervezes-atnevezes","timestamp":"2025. március. 10. 12:23","title":"Átnevezné és áttervezné az Európai Uniót az MCC","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"d3ae5eae-c8ec-4f1c-a839-beb7d34f2949","c_author":"hvg.hu","category":"vilag","description":"Csaknem 16 kilométert tettek meg a 1,5 méter széles csőben. Az eset jól mutatja, miért fontos, hogy az Egyesült Államok megossza a titkosszolgálati információit Kijevvel.","shortLead":"Csaknem 16 kilométert tettek meg a 1,5 méter széles csőben. Az eset jól mutatja, miért fontos, hogy az Egyesült Államok...","id":"20250309_Gazvezetekeken-atkuszva-tamadtak-hatba-az-ukranokat-az-oroszok","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/d3ae5eae-c8ec-4f1c-a839-beb7d34f2949.jpg","index":0,"item":"0fe7a171-740d-4e8c-aa0c-4bae14612852","keywords":null,"link":"/vilag/20250309_Gazvezetekeken-atkuszva-tamadtak-hatba-az-ukranokat-az-oroszok","timestamp":"2025. március. 09. 17:58","title":"Videón: gázvezetékeken átkúszva támadták hátba az ukránokat az oroszok","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"c819175f-369d-42e9-a235-02cfc47dd4b3","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"A Podmaniczky Mozgalom frakcióvezetője a tér elhasználódott utcabútorainak cseréjét, felújítását szeretné elérni.","shortLead":"A Podmaniczky Mozgalom frakcióvezetője a tér elhasználódott utcabútorainak cseréjét, felújítását szeretné elérni.","id":"20250310_vitezy-david-karacsony-gergely-fopolgarmester-szell-kalman-ter-padok-csere-karbantartas","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/c819175f-369d-42e9-a235-02cfc47dd4b3.jpg","index":0,"item":"b19dcf70-2e72-43ba-b2f6-8d9511141fde","keywords":null,"link":"/itthon/20250310_vitezy-david-karacsony-gergely-fopolgarmester-szell-kalman-ter-padok-csere-karbantartas","timestamp":"2025. március. 10. 10:24","title":"Vitézy: A fővárosi cégek vezetőinek prémiumaira, új autóira mindig jut pénz, a Széll Kálmán tér padjainak cseréjére meg nincs","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"961808d0-d5f4-4302-bd81-fbfa1da79aff","c_author":"HVG","category":"cegauto","description":"Ez a szalonállapotú BMW 320i Coupé egészen a 90-es évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét.","shortLead":"Ez a szalonállapotú BMW 320i Coupé egészen a 90-es évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét.","id":"20250309_66-azaz-hatvan-kilometerrel-aruljak-ezt-a-remek-32-eves-kupe-bmw-t-e36","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/961808d0-d5f4-4302-bd81-fbfa1da79aff.jpg","index":0,"item":"7d1097e3-e354-4e7f-8e0f-1648c76cf704","keywords":null,"link":"/cegauto/20250309_66-azaz-hatvan-kilometerrel-aruljak-ezt-a-remek-32-eves-kupe-bmw-t-e36","timestamp":"2025. március. 09. 07:21","title":"66, azaz hatvanhat kilométerrel árulják ezt a remek 32 éves kupé BMW-t","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"7fdea803-95f9-4aea-8e5a-c92e43a5b943","c_author":"BrandLab","category":"brandcontent","description":"A nehéz gazdasági helyzetben komoly segítséget jelenthet az ipari szereplők számára a kapcsolatépítés és a szinergiák kiaknázása. A Hungexpo területén ezúttal is az évente ismétlődő társrendezvénnyel, az Automotive Hungary szakkiállítással közösen várják majd a kiállítók a látogatókat. A legnagyobb hazai üzleti-ipari szakkiállításról, az Ipar Napjairól Márki Enikő kiállításigazgatóval beszélgettünk.","shortLead":"A nehéz gazdasági helyzetben komoly segítséget jelenthet az ipari szereplők számára a kapcsolatépítés és a szinergiák...","id":"20250219_Hungexpo-Ipar-Napjai-2025-szakkiallitas-jelentkezes","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/7fdea803-95f9-4aea-8e5a-c92e43a5b943.jpg","index":0,"item":"e0905227-27ef-4d8e-a370-7a19aa97dac0","keywords":null,"link":"/brandcontent/20250219_Hungexpo-Ipar-Napjai-2025-szakkiallitas-jelentkezes","timestamp":"2025. március. 09. 15:30","title":"Az ország egyik legnívósabb szakmai rendezvénye ismét összehozza a szektor szereplőit","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":true,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":true,"c_isbranded":true,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
A főoldal után jellemzően a "Rólunk" oldal a leglátogatottabb, ahol a cégek általában a termékük, szolgáltatásuk bemutatására koncentrálnak, figyelmen kívül hagyva azt a tényt, hogy az embereket az érdekli, kik állnak a cég mögött, mi mozgatja őket. Ha ez az oldal nem kelt bizalmat, sokat veszíthet vele.
A Rólunk oldalak jelentőségét sokan felismerték már, ám kevesen használják jól. Egy jó Rólunk oldal túlmutat a munkatársak és a termékek tényszerű bemutatásán. Aktívan hozzájárul a bizalom kiépítéséhez, és a vásárlók megtartásához. De nem csupán a vevőknek szólhat egy ilyen oldal. Az új munkatársak egyik legfontosabb eszköze a Rólunk rész. Ez az első benyomás, amelyet a cégről, mint közösségről kapnak. Ha ez negatív vagy semleges érzelmeket vált ki, azzal veszít a látogató bizalmából.
Hogyan építse fel a Rólunk oldalát?
Kezdje a miérttel!
Simon Sinek világhírű elmélete egyszerű, mégis hatásos: kezdje a miérttel! Ne arról beszéljen, mit csinál, azt árulja el, miért, mert az emberek ezzel tudnak azonosulni. Akkor tud lojális vásárlókat szerezni, ha azoknak értékesíti termékét, akik ugyanabban hisznek, mint ön. Ez pedig a Rólunk oldalon derül ki. Írja le, miért indította üzletét, mi motiválta, hogyan jutott el oda, ahol most van.
Írja le a misszióját!
Fontos, hogy a vásárlói lássák, milyen céljai vannak. Gondolkodjon nagyban! Milyen világot képzel el? Mivel hozná el ezt a változást? Mik a fő értékei, amivel javíthat az emberek életén? Ha valaki ezt elolvasva azonosulni tud a céljaival, máris szerzett egy embert, aki valamilyen szinten kötődni kezd a cégéhez.
Mutassa meg, kik állnak a cég mögött!
Az emberek emberekhez kötődnek. Leírhat bármilyen célt, ha azt a látogató nem tudja személyekhez, konkrét arcokhoz kötni, nem lesz hiteles számára. Bemutathatja csak az alapítókat, vagy akár az összes alkalmazottat is, ön dönt. A lényeg, hogy lássák, hogy valaki keményen dolgozik az elért eredményekért, aki pont olyan, mint ők.
Készítsen videót!
Semmi sem mutatja be olyan testközelből a céget, mint egy videó. Nagyon fontos azonban, hogy ne legyen túl modoros. Minél természetesebbnek hat, annál inkább elnyerheti látogatóinak bizalmát. Ne előre megfogalmazott mondatokat vegyen fel, hanem egy természetes beszélgetést. Próbálja meg minél inkább letisztázni a videót, nem kellenek effektek, és különleges helyszínek, csak érződjön rajta, hogy őszinte.
Mutassa meg, mások mit mondanak önről!
Minden döntés alapja a bizalom. A bizalom kialakulásában pedig az egyik legfontosabb tényező, hogy azt lássuk, mások is bíznak az adott vállalkozásban. Gyűjtsön hiteles ajánlásokat korábbi vevőitől, amelyben őszintén mondják el, mit gondolnak önről. Tegye fel a megfelelő kérdéseket nekik, és használja a válaszaikat a bizalom építésére. Még jobb, ha szakértőket, ismert embereket, vállalatokat, mutat fel referenciaként, mert az ő szavahihetőségükben nem kételkednek az emberek.
A nagy, nemzetközi vállalatok szinte mindegyikénél jól átgondolt, meggyőző szövegekkel, képekkel és videókkal teli oldal mutatja be a cég filozófiáját és céljait. Érdemes tőlük tanulni, átgondolni, hogy az egyes elemeket hogyan használják, milyen hatást vált ki, amit lát. Mutatjuk a legjobb példákat.
Az Airbnb a szállásadókat a szálláskeresőkkel összekötő hálózat. A karrierlehetőségeket hirdető oldalán csak azt láthatja, hogy ők olyan szolgáltatást fejlesztenek, amely közelebb hozza egymáshoz az embereket, és új élményekkel gazdagítja őket. Nem szerepel sehol, hogy mi a vállalat maga, hanem azt olvashatja a látogató, hogy mi hajtja őket, mit szeretnének elérni a világban. Ha végigolvassa, azt érzi, hogy ez az egyébként leginkább technológiai vállalat teljesen emberközpontú, erős közösség alkotja, céljaikkal pedig bárki azonosulhat.
A GoPro esetében nem egy színes, képekkel teletűzdelt Rólunk oldalt láthat. Itt a szöveg a legerősebb, amiben tökéletesen megfogalmazzák, hogy miért alkották meg az extrémsportolók kedvencévé vált kisméretű, de nagyfelbontású videokameráikat. Ők azért gyártják a terméküket, hogy az emberek bárkivel megoszthassák élményeiket. Leírhatták volna, hogy jó kamerákat akartak gyártani, de ez senkit sem mozgatott volna meg. Azonban azzal, hogy azt állítják, tartalmasabbá akarják tenni az emberi kapcsolatokat, máris elérik, hogy a látogatók kötődjenek hozzájuk.
A Prezi is arra helyezi a hangsúlyt, hogy a misszióját mutassa be, és azt, hogy egy tech cég mögött milyen erős emberi összefogás van. Nem részletezik hosszan a cég történetét, inkább néhány meggyőző számmal illusztrálják, hogy valóban hatással vannak a világra. Emellett külön kiemelik a cég által képviselt értékeket, amelyek nagyon erősen mutatják, hogy miért dolgoznak, és azt is, hogy hogyan.
A Dropbox karrier oldalán megnézheti, milyen egy jó Rólunk videó. Sajátos megközelítésű, humoros videót készítettek, ugyanakkor a mondanivalója nem vesztett a jelentőségéből. Nem előre megírt válaszokat vettek fel, hanem közvetlen beszélgetéseket, amelyekben az ott dolgozók mondják el, milyen a Dropboxnál dolgozni. Miről szól a videó? Nem a szolgáltatásról, hanem az emberekről. A céges kultúráról, arról, hogy milyen közösség áll a cég mögött, és, hogy milyen hatással vannak a világra.
A szerzőkről
A cikket az Artisan Marketing szakértői írták, akik agilis marketingre specializálódtak. Agilis marketinggel, például tudományosan mért kreatívokkal és matematikára alapozott döntésekkel átlagosan 35-45 százalékkal lehet csökkenteni egy kampány költségeit. Magyarországon is egyre többen alkalmazzák, például a Vodafone, Árukereső.hu, Szallas.hu és a McDaniel College Budapest.
A nagy cégek elköteleződése töretlen a munkavállalók egészsége iránt, az állami szférában és a kkv-szektorban azonban sokan lemondtak a munkaalkalmassági vizsgálatokról.
A történész szerint abszurd és jogellenes elvnek az érvényesítése, hogy egy adott állam(párt) önkényesen eldöntheti, hogy kiktől és miért akar megszabadulni.
A rövid válasz az, hogy igen, de részletesebb válasz is van arra, hogy miként tudott Orbán Viktor kormányfő lánya egyik évről a másikra berobbanni a magyar művészetpártolók világába.