Videón a Maserati szupergyors első elektromos sportkocsija
A Maserati GranTurismo Folgore a Porsche Taycan Turbo S-nél is jobban gyorsul 0-ról 100-ra.
A Maserati GranTurismo Folgore a Porsche Taycan Turbo S-nél is jobban gyorsul 0-ról 100-ra.
Hamarosan hivatalosan is bemutatkozik a bajor gyártó utolsó tisztán benzines, hibrid technika nélküli M-es modellje.
Az újdonságból az első hét évben közel 260 ezer példányt terveznek legyártani.
Több tényező is közrejátszott a csökkenésben: drága az euró, emelkednek a hitelkamatok, és az üzemanyag-ársapka kivezetésének a lehetősége sem segít az autóimportőröknek.
Az egyedi külsejű puttonyos Audinak 2,6 másodperc sem kell ahhoz, hogy 0-ról 100-ra gyorsuljon.
Az üzemanyagcellás iX5 Hydrogen gyártása az év végén kezdődik meg.
A német prémiummárka erőhiányban abszolút nem szenvedő plugin hibrid modellje most egy kicsit még nagyobb teljesítményű lett.
A designt szedános, sportkombis és szabadidő-autós vonások keveréke uralja, a hajtásban pedig éppúgy kiveszi a részét az ördögtől való benzin, mint a világmegváltó áram. Kipróbáltuk a "mindenből egy keveset" alapelvet követő zöld rendszámos Citroën C5 X-et.
Alapáron is 40 millió forint feletti egy ilyen modell nálunk.
Állításuk szerint nem nyomásgyakorlás a mennyiségi korlát feloldása, de ha ők kifogynak, a benzinhiány a kútláncokat is elérheti.
Több mint 66 ezer négy betű, három számos autó fut már az utakon.
Eredetileg csak ötvenet készítettek volna a kívánságra akár kéziváltósként is használható hiperautóból, de inkább hozzátettek még a sorozat darabszámához.
Az amerikai kormányzat is komoly kedvezményeket kínál azoknak a cégeknek, amelyek az elektromobilitásba fektetnek.
A klasszikus barna sportszedán igencsak jó állapotban van.
Az elmúlt 30 év legkomolyabb arculatváltását kezdi meg a cseh gyártó.
A 1000 kilométernél kevesebbet futott sportkocsi ritkaságnak alaposan megkérik az árát.
Elég egyedi technikával történt a fékezése a vontatmánynak.
Az újdonság itthoni alapára kicsivel 46 millió forint felett alakul.
Az olyan ösztönzők, mint az adóvisszatérítés hiába segítenék az eladásokat, a gyorsuló infláció, a rezsicsökkentés részleges feladása és az újautóárak számottevő emelkedése visszaveti a piac bővülését, ami mostanra a harmada a használt autókénak.
A 630 lóerős olasz szupersportkocsinak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.