Már nem kell sokat várnunk a szuperizgalmas új BMW M2-re

Hamarosan hivatalosan is bemutatkozik a bajor gyártó utolsó tisztán benzines, hibrid technika nélküli M-es modellje.

  • hvg.hu hvg.hu
Már nem kell sokat várnunk a szuperizgalmas új BMW M2-re

A BMW tavaly nyáron mutatta be az M240i formájában nemrégiben általunk is alaposan letesztelt új 2-es kupét, melynek hamarosan érkezik a sportos csúcsmodellje, az M2.

Az elmúlt hetekben-hónapokban megannyi előzetes kedvcsináló fotón felbukkant M2 a legfrissebb híradások szerint október 11-én fog bemutatkozni, és a Mexikóban gyártandó újdonság első példányait a várakozások szerint jövő tavasszal vehetik majd át a megrendelők.

BMW

A BMW utolsó tisztán benzines, vagyis még hibrid technika nélküli M-es modelljét egy 3 literes soros 6 hengeres turbómotor hajtja, amely 450 lóerős teljesítményt, illetve 550 Nm-es nyomatékot ad le.

Az adaptív sportfutóműves, hátsókerék-hajtású sportkocsit 6 fokozatú kéziváltóval, illetve 8 fokozatú automata egységgel szerelik.

BMW

Az M3/M4 modellekből érkezett nagyteljesítményű fékrendszerrel, illetve 19–20 colos kerekekkel felvértezett új M2 opcionálisan karbonból készült tetővel is rendelhető lesz, és körülbelül 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.