Akár 600 lóerős és sportkombi változat is jöhet a Hyundai Ioniq 6-ból
A koreai gyártó nemrég leleplezett villanyautója a jövőben többféle izgalmas változatban is elérhetővé válhat.
A koreai gyártó nemrég leleplezett villanyautója a jövőben többféle izgalmas változatban is elérhetővé válhat.
A Red Bull kilép a versenyautók világából, igaz így sem fogják elárasztani az utakat a darabonként kétmilliárd forintos kocsikkal.
Kora reggeltől késő estig dolgoznak a legtöbb független vizsgaállomáson, hogy ki tudják szolgálni azokat az autósokat, akiknek az utolsó pillanatban jutott eszükbe, hogy akár négy év után a moratórium lejárta miatt gyorsan levizsgáztassák az autójukat. Nagyjából augusztus közepére normalizálódhat a helyzet.
Amennyiben minden jól megy, a közeljövőben bőven 600 lóerő feletti új riválist kaphat az Audi RS6 Avant.
Megérkezett az Ioniq 5 nagyobb méretű testvérmodellje, a közel 5 méter hosszú Ioniq 6.
Ha esetleg épp egy nagyobb csomagtartós Fiat Unóra vágynánk, akkor most itt a megoldás.
Összesen 30 autó megépítését tervezik, nettó 2 millió eurós eladási árral.
A H&R szettjének köszönhetően nem csak jobban mutat a 2-es Active Tourer, hanem kicsit sportosabban is viselkedik.
Több mint két évtizede dobta piacra a most kivezetésre ítélt kompakt A-, és a B-osztályokat a stuttgarti márka, amelyek új közönséget és magas eladásokat hoztak. A Mercedes viszont most inkább feljebb pozícionálná magát és csak luxusautókat gyártana.
A tökéletesen élethű kivitelezésnek és az aprólékos kézimunkának alaposan megkérik az árát.
A különleges aprósággal eddig alig több mint ezer kilométert tettek meg.
Érdekesen értelmezték a közszolgálatiságot.
A rendőrség szemléletes videóban figyelmeztet arra, hogy nyáron milyen gyorsan életveszélybe kerülhet a gyerek a forró autóban.
Feltűnt a színen a Qashqai harmadik generációjának vadonatúj hibrid verziója.
Az olasz szupersportkocsiból alig több mint egy tucat példány készült, így aztán viszonylag ritkán jön szembe az utakon.
Hiába az akár 761 lóerős teljesítmény, a Taycanra bizony ráfér némi tömegcsökkentés.
Itt a megoldás azok számára, akik egy ezredforduló környéki makulátlan boxermotoros japán járgányra vágynak.
A Carnotie autókezelő platform adatai szerint a koronavírus-járvány okozta veszélyhelyzet alatt közel egymillió forgalmi járt le.
Az első tulajdonos által eladásra kínált S-osztály egy hamisítatlan V8-as időgép, mely egyenesen az ezredfordulóra repít vissza bennünket.
A probléma a tisztán elektromos járműveket érinti.