Stílusosabb bérautót nehéz találni olasz városnézéshez, mint egy fonott üléses, nyitott Fiat 500 Jolly
Ráadásul elektromos változatban kínálják az aprócska retroautókat.
Ráadásul elektromos változatban kínálják az aprócska retroautókat.
Monacóban vakációzik a Mercedes világbajnoka és jóllehet, teljesen áttért a környezetvédő életmódra, a V12-es Pagani Zondájának nem tudott ellenállni.
Megérkezett a Brabham Automotive legújabb fejlesztése, amely a GT2-es szabályok miatt lett gyengébb az elődjénél.
A 400 km/h feletti végsebességű McLaren Speedtail Albert megjelenését a típus egyik korai prototípusának külseje inspirálta.
A Ferrari FXX K Evo nagyon ritka jármű, amelyet nem is lehet látni a közutakon. Ennek két oka van: egyfelől nincs is a közutakra engedélyezve, másfelől azt a néhány példányt, ami létezik belőle, csak a Ferrari-csapat gondozásában lehet használni.
A Manhart újdonságának csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
Minden jel arra mutat, hogy rendben zajlik a GR Yaris gyári tuningváltozatának fejlesztése.
A járműveiket féltve inkább eltorlaszolják az utat, csak ne essen kár a kocsiban.
Nagy átalakulások következnek az autóiparban, a magyar kormány pedig már most több mint százmilliárd forintot tett bele abba, hogy akkumulátorgyárakat idecsábítson. De sok még a buktató ahhoz, hogy átálljunk az e-autók használatára.
Egyszemélyes, könnyű, nem szennyez, és nagyjából egy Budapest–Balaton út teljesíthető vele.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a 296 GTS hivatalos leleplezésére.
Hivatalosan is bejelentették, mikor ér véget a hagyományos motorok korszaka az olasz és francia autómárkáknál.
Megkezdődött a benzin- helyett villanymotorral hajtott UAZ-469 forgalmazása.
A négykarikás sportszedán közel 5 másodperccel vágott a Renault Megane RS Trophy-R korábbi rekordja alá.
Úgy számolnak évente 9000 ember életét mentené meg egy ilyen szerkezet.
Az új 308-as praktikus kivitele minimálisan drágult az elődjéhez képest.
Egy súlyos és öt könnyű sérültje van a Füzesabonynál történt balesetnek.
A jelek szerint a Cayenne-t követően a Panamerából is érkezik a Turbo GT kivitel.
A brit gyártó úgy döntött, hogy roadster változatban is piacra dobja hibrid hajtásláncú csúcsmodelljét.
Alig 350 példány készül majd a második generációs NSX búcsúszériájából.