Az M7-es bővítése helyett a vasút fejlesztését javasolja Vitézy Dávid
A volt közlekedési államtitkár szerint a vasút a Balaton felé ma már versenyképes időben és kényelemben is, de tény, hogy további fejlesztésekre lenne szükség.
A volt közlekedési államtitkár szerint a vasút a Balaton felé ma már versenyképes időben és kényelemben is, de tény, hogy további fejlesztésekre lenne szükség.
Azt javasolják, mindenki kerüljön az 1-es út felé, de épp ezért már az 1-es úton is dugó van.
Sok sofőrnek egyszerűen elege lett, hogy várnia kell.
Az Útinform azt kéri, hogy aki teheti, a megnövekedett menetidő miatt válasszon másik útvonalat.
A Margit híd és a Közraktár utca közötti részről tűnnek majd el a kocsik.
Az IC-khez a leginkább kihasznált idősávokban lehetőség szerint egy-két kocsival többet kapcsol majd a MÁV.
Az eszközök az érkező járművek fényszóróinak fényét megtörik, és bevetítik arra a területre, ahol a vadak mozognak.
Az állat egyáltalán nem látszik a felvételen.
A porvihar után baleset is fennakadásokat okoz a forgalomban.
A módszer segítségével az ittas vagy más bódító szer hatása alatt álló sofőröket szűrik ki – ezúttal Jász-Nagykun-Szolnok vármegyében.
Egy teherautó és két személykocsi ütközött.
A parkolásból befolyt bevételt a város teljes egészében a közösségi közlekedés fejlesztésére fordítja.
Minden nap más vonalon lehet még velük utazni utoljára.
A halálos baleseteknél is egy egy számjegyű főút vezet.
Pedig jóval korábban jelzik a terelést.
Emelkedett az alapdíj, a kilométerdíj és a percdíj is.
A felüljáró ramaty állapotban van, előre láthatólag öt hónapig csak egy sávon lehet a belváros felé haladni.
A gyerekülések és motorosok esetén a bukósisakok használatát is figyelik majd egy közös európai akció részeként.
A BKK úgy számolt, hogy a téli üzemszünettel 120 millió forintot lehetett megspórolni, a melegebb időben viszont már elég jó a fogaskerekű kihasználtsága ahhoz, hogy újraindítsák.