Lázár: Ez a MÁV történetének egyik legnehezebb napja
Lázár János szerint jelenleg Magyarországon nincs olyan vasúti fővonal, amelyet ne ért volna kár. A politikustársaitól a miniszter fegyverszünetet kért.
Lázár János szerint jelenleg Magyarországon nincs olyan vasúti fővonal, amelyet ne ért volna kár. A politikustársaitól a miniszter fegyverszünetet kért.
A MÁV szerint az utasok választhattak, hogy a korszerű, klimatizált pótlóbuszokra szállnak fel, vagy a nosztalgia-Ikarusokra.
Hangulatjavító intézkedés a vasúttársaságtól. Olvasónk el is kezdett gyanakodni.
Egyelőre rövid szakaszon kísérleteznek a megoldással, mely 10 Celsius fokos különbséget is jelenthet.
A járdát még vizsgálják, mindenesetre a BKK ingyenessé tette a buszozást a hídon.
A vasúttársaság rendkívül magas négyzetméteráron állíttatná helyre a gyulai vasútállomást. A felújításból azonban kimaradnak a peronok és az állomás előtere.
Mindkét üzemanyagtípus esetében literenként hat forinttal, nagyjából egy százalékkal voltak alacsonyabbak a hazai árak, mint a környező országok átlaga.
A Palma de Mallorcán történt esetnek könnyebb sérültjei vannak.
Június 1-e óta tovább járnak a fővárosi metrók, ehhez igazodik a MÁV több járata is.
Azt javasolják az utasoknak, hogy egy órával hamarabb induljanak el Ferihegyre.
A hatóságok egyelőre nem találtak bizonyítékot kibertámadásra vagy más szándékos akcióra.
Sokakat és régóta bosszant a 21-es út zenélő szakasza Lőrinciben és környékén, ám a közlekedési miniszter ígérete ellenére is szól az Ismerős Arcok száma az akusztikus útburkolati jelekből. Most Lázár János tárcája már csak annyit közölt: elképzelhető, hogy felszedik a zenélő burkolatot.
A demonstráció ideje alatt folyamatosak a késések, járattörlések.
Jóval hosszabb eljutási időre, pótlóbuszos átszállásra, rövidebb útvonalon közlekedő és kimaradó vonatokra is lehet számítani.
Vitézy Dávid szerint Lázár János volt az, aki leállíttatta az érintett szakasz felújítását.
A kormányfővel jó kapcsolatot ápoló Jászai Gellért óriáscége, valamint a Hernádi Zsolt Mol-vezérhez köthető járműgyártó is zsíros falatokhoz jutott.
A vonatok, a sínek és a többi vasúti berendezés nagy része is akkor készült, amikor még nem hetekig tartó hőségriadót kellett kibírni. A MÁV részletesen megírta a HVG-nek, mit tesznek, hogy minél kevesebb baj érhesse az utasokat, vagy hogy ha már gond van, akkor hamar lehessen beavatkozni.
Várhatóan estére áll helyre a rend.
Milyen autó képes erre egyáltalán?
Büntetőeljárás indult, miután a vonaton megsérült asszony családja a rendőrséghez fordult.