Májusban nyílnak meg az országban egyedülálló ferdepályás felvonók a 3-as metrónál
Kizárólag Stockholmban és New Yorkban használnak hasonló megoldást. A 3-as metró egyes állomásian máshogy nem lehetett megoldani a metrómegállók akadálymentesítését.
Kizárólag Stockholmban és New Yorkban használnak hasonló megoldást. A 3-as metró egyes állomásian máshogy nem lehetett megoldani a metrómegállók akadálymentesítését.
Egy átlagos bírságösszeg egyébként 34 ezer forint körül alakult tavaly.
Az innovációs tárca a közösségi oldalára ki is rakott néhány képet a tavalyi év látványosabb fogásai közül.
A tavalyi rekorder kispályás volt a tavalyelőttihez képest.
A legtöbb esetben a pihenőidőre vonatkozó szabályokat szegik meg a sofőrök.
A napokban tűnt fel egy videón, most beazonosították.
Villanymozdonnyal húzott vonatszerelvénnyel érkezik és a közúti fuvarozó teljesen elektromos konténerszállító kamionján jut el a megrendelőhöz – Magyarországon elsőként a konténeres vasúti szállítással foglalkozó METRANS és fuvarozó partnere, a WIN Capital ajánl ügyfeleinek ilyen, teljesen karbonsemleges szolgáltatást.
Vasárnap este Győrben gyűltek össze néhányan versenyezni.
Újra könnyebb lett egy kicsivel jegyet venni a budapesti tömegközlekedésre.
Az ingyenes várakozás lehetősége nagyon meglátszott azon is, hogy az autósok megpróbáltak szinte mindenhol parkolni.
Karácsony Gergely főpolgármester szerint Lázár János köszönettel és bocsánatkéréssel tartozik Budapestnek, miután a Budapesti Közlekedési Vállalat (BKV) javítja meg a hódmezővásárhelyi tram-train, azaz a vasútvillamos egyik szerelvényét.
A Magyar Kétfarkú Kutya Párt előzetes engedélyeztetés nélkül épített várót egy pécsi buszmegállóba, amelyet a városvezetés elszállíttatott. Amikor pedig a lakók jelezték, hogy ők igenis szeretnének egy saját várót, inkább építettek egy sajátot.
Az ügyészség kérte egy szerb férfi letartóztatását, aki furgonjával - amelyben huszonnyolc szír állampolgárt szállított összezsúfolva - felborult.
Külön válogatásvideót szenteltek a munkásságának.
Óriásit nőtt a vasúti kábellopások száma ezen a télen, főleg a Keleti pályaudvar környékén visszajáró vendégek a tolvajok. A MÁV a vagyonvédelmi dolgozói átcsoportosításával próbálja elérni, hogy figyeljék a veszélyeztetett szakaszokat, a rendőrséggel a felderítésben tudnak együttműködni. Nem csak az utasok kényelme miatt van szükségük arra, hogy kezdjenek valamit a helyzettel, tavaly átlagosan minden lopás közel 850 ezer forintos kárt jelentett a cégnek.
Kétszázezres bírságra számíthat.
Többen villogtak is a kamionosnak, aki végül az M5-ösig ment így.
Bemutatták a Budapest Goó, melyben egybegyúrták az útvonaltervezést, az elektronikusjegy-értékesítést és a BKK Infót. És vonaljegyet is lehet venni vele.
Mercedesszel vontattak egy Hyundait, ami még egy autót is szállított.
A képsorok magukért beszélnek.