Népszerű kanyargós útszakasz közelében mértek a rendőrök, sorra készültek a drága fotók
A Tatabánya melletti Bajna–Héreg szakasz után sokan elfelejtenek lassítani a települést jelző táblánál.
A Tatabánya melletti Bajna–Héreg szakasz után sokan elfelejtenek lassítani a települést jelző táblánál.
A zöld rendszámos járművek magasabb vételára az üzemeltetési költségeken ma már ingyenes parkolási nélkül is megtérül - ezzel indokolják a döntést.
Az összes kerékpáros forgalomszámláló adatai szerint sokkal többen bringáznak a fővárosban, mint eddig bármikor.
Összeütközött három gépjármű Baracska közelében.
Tizenkét év után volt szükség rekonstrukcióra, de mostanra véget ért a nagyjavítás.
Nem csak a megvásárláskor kell érvényesnek lennie a diákigazolványnak, hanem a használat alatt végig.
Megállíthatatlanul terjed a villanyautózás, ezzel együtt pedig egyre több töltőoszlopra van szükség Magyarországon is. Már ott tartunk, hogy érdemes megfontolni az irodaházak parkolóinak töltősítését, a vállalatoknak pedig az e-autós flotta kiépítését. Milyen lépésekből állnak ezek a fejlesztések, és milyen költségekre kell számítania annak, aki ilyesmire adja a fejét?
A fékezés miatt a busz egyik utasa elesett, beütötte a fejét.
Már csak szerdán indul újra a vonatközlekedés Pestszentimrénél, ahol kedd hajnalban kisiklott egy szerelvény. A reggeli órákban még 5-15 perces késésekre lehet számítani.
10 percenként indul a 100E reptéri expresszbusz, cserébe júliustól 900 helyett 1500 forint lesz a tarifa.
Június 1-jétől újra van lehetősége megvásárolni a nappali vagy esti tagozatos diákigazolvánnyal rendelkezőknek a korlátlan magyarországi vasúti utazást biztosító Vakáció-bérleteket.
A gép eredetileg Tokióba tartott volna, de útközben jelezték, hogy ott nem tud leszállni egy vulkánkitörés következményei miatt. Az óceán felett kellett visszafordulnia.
A gázolás miatt hosszabb menetidőre kell számítani.
Hetven vidéki városi menetrendjei kerültek fel a térképes útvonaltervezőbe.
A Lenfonó állomásnál nem lehet majd átkelni a síneken. A HÉV-re sem a megszokott módon lehet majd felszállni.
Tizenkét évvel a fővárosi közlekedésszervező cég elindítása után a mostanra már államtitkár Vitézy Dávid elindította ugyanezt nagyban: országos hatáskörű intézmény fogja össze a MÁV, a Volánok, a GYSEV és más szolgáltatók tevékenységét.
Az egyik irányból még zöld, a másikból már piros a lámpa a gyalogosoknak.
A Magyar Közút szerint az elmúlt időszakban több hasonló baleset is történt.
Még a pályaelhagyás is belefért, pedig azt hivatalos versenyen is büntetik.
Nem világos, hogy sikerült összehoznia ezt a sofőrnek.