Nem méri tovább az Oktatási Hivatal a tanárhiányt
A szervezet válaszában a jogszabályalkotókra mutogat.
A szervezet válaszában a jogszabályalkotókra mutogat.
A román iskolában a magyarok leginkább elnyomóként, gyarmatosítóként kerülnek szóba, a szlovák tankönyvekben pedig már a 19. században kitalált Bratislava névvel illetik a középkori Pozsonyt is – derül ki a HVG cikkéből.
Maruzsa Zoltán szerint a konténer csúnya szó, de "egy jó konténertanterem sokkal jobb, mint egy régi százéves, vagy pláne egy negyvenéves iskolai tanterem".
Törley Katalin a magyar oktatás jövőjéről egyeztetett volna a Momentum elnökével.
Csak a jogos bérét szerette volna megkapni, de ezzel alaposan magára haragította a hódmezővásárhelyi tankerület urait. A Makói József Attila Gimnázium pedagógusát ezután meghurcolták, megpróbálták kirúgni, végül – fájó szívvel – ő köszönt el a kollégáitól.
A Belügyminisztérium ugyan nem illetékes az alapítványi gimnázium ügyeiben, csak az állami normatívát utalta nekik, de most, hogy az iskola sorsa bizonytalan, még a tanárokat is szívesen átvenné a Klebelsberg Központ.
Belevágni valami újba egyszerre izgalmas és ijesztő. Márpedig az egyetem első éve sok szempontból leírható ezekkel a jelzőkkel. Gólyának lenni épp elég sok bonyolult érzést jelent, ezért megpróbáljuk a praktikus oldaláról megfogni azt a sok történést, ami egy egyetemistára vár ennek az útnak az elején. Olyan fiatalokat kérdeztünk a személyes és közösségi tapasztalataikról, akik három fontos egyetemi városban – Budapesten, Szegeden és Miskolcon – képben vannak mindennel, amit egy gólyának tudnia érdemes. Nézzük, mi vár rájuk Budapesten!
Kocziszky György kerül október elsejétől a METU élére.
Rétvári Bence azt nyilatkozta nincs szó semmiféle hiányról.
A cikkben mutatjuk, hogy néz ki a státusztörvényben előírt jogviszonyváltozást elutasító nyilatkozat.
Ezen épületek „prototípusa” 150 éve, a tömegoktatás kialakulása idején épült, amikor a legfőbb pedagógiai cél a fegyelmezés volt.
A szervezet nyílt levélben segített Rétvári Bencének, aki nem tudta, hogyan kellene ezt kiszámolni.
Belevágni valami újba egyszerre izgalmas és ijesztő. Márpedig az egyetem első éve sok szempontból leírható ezekkel a jelzőkkel. Gólyának lenni épp elég sok bonyolult érzést jelent, ezért megpróbáljuk a praktikus oldaláról megfogni azt a sok történést, ami egy egyetemistára vár ennek az útnak az elején. Olyan fiatalokat kérdeztünk a személyes és közösségi tapasztalataikról, akik három fontos egyetemi városban – Budapesten, Szegeden és Miskolcon – képben vannak mindennel, amit egy gólyának tudnia érdemes. Nézzük, mi vár rájuk Miskolcon!
Belevágni valami újba egyszerre izgalmas és ijesztő. Márpedig az egyetem első éve sok szempontból leírható ezekkel a jelzőkkel. Gólyának lenni épp elég sok bonyolult érzést jelent, ezért megpróbáljuk a praktikus oldaláról megfogni azt a sok történést, ami egy egyetemistára vár ennek az útnak az elején. Olyan fiatalokat kérdeztünk a személyes és közösségi tapasztalataikról, akik három fontos egyetemi városban – Budapesten, Szegeden és Miskolcon – képben vannak mindennel, amit egy gólyának tudnia érdemes. Nézzük, mi vár rájuk Szegeden!
Online a tananyag, de személyes részvétel kötelező a Miniszterelnökségen keresztül érkező pénzből finanszírozott képzésen.
A CNN cikkében több példát is felsorolt, Oroszország-szerte hogyan próbálják az iskolákban katonaságot és a háborút népszerűsíteni.
Ahol beszedték a válaszokat, ott azt gyanítják, majd a BM-ben nézik át azokat.
Megváltozik a magyar- és a történelemérettségi. A tanárok és a diákok csak egy-egy mintafeladatsort láttak, ennek alapján próbálják elképzelni, milyen elvárásnak kell majd megfelelni.
Gyömrő fideszes országgyűlési képviselője szerint a konténerekben megfelelő körülmények között tanulhatnak a diákok.
A Qualitas Gimnázium épületét szeptember 12-én tanítási időben üríttette ki Berki András végrehajtó.