Tetszett a cikk?

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenytanácsa, a fogyasztók megtévesztése miatt ötmillió forintra bírságolta az Elektro World Magyarország Kft-t.

A kereskedő vállalat azzal tévesztette meg a fogyasztókat, hogy egyes 2002 és 2004 között megjelent reklámújságjaiban az általa forgalmazott termékek áraira és az általa kínált választékra vonatkozó felsőfokú jelzőket alkalmazott.



A versenytanács jogsértőnek ítélte, hogy a vállalkozás azt állította: az általa alkalmazott árak a legalacsonyabbak a piacon, illetve ő rendelkezik a legnagyobb választékkal, ugyanakkor állításait nem tudta bizonyítani.



A versenyhatóság a kereskedelmi vállalatot e magatartás további folytatásától, a határozat kézhezvételének napjától eltiltotta. (MTI)
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!