Tetszett a cikk?

A Magyarországon is jelen lévő német Metro üzemi eredménye a harmadik negyedévben kisebb lett a vártnál.

A Metro élelmiszer-üzletág gyenge teljesítményét nem tudta kellőképpen ellensúlyozni a Cash and Carry nagykereskedelmi, illetve a Media Markt és a Saturn elektronikai áruházak forgalomnövekedése.



Németország legnagyobb kereskedelmi áruházlánca bevételében minden második euró külföldről származott. Az üzemi eredmény 12,3 százalékkal 313,8 millió euróra nőtt a harmadik negyedben az egy évvel korábbi 279 millióról, elemzők 325 millióra számítottak.



Az árbevétel 4,7 százalékkal 13,4 milliárd euróra emelkedett. A nagykereskedelem bevételei 4,7 százalékkal 6,42 milliárd euróra nőttek, a Real szupermarketek forgalma 2,1 százalékkal 1,898 milliárd euróra csökkent, az Extra szupermarketeké 10,3 százalékkal 597,8 millióra esett. A Media Markt és a Saturn árbevétele 13,6 százalékkal 2,75 milliárd euróra nőtt.

(MTI)
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!