Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) elutasította a Wizz Air diszkont légitársaság panaszát, amelyet egy másik diszkont cég, az easyJet reklámkampánya miatt tett a testületnél.
Fazekas Ildikó, az ÖRT főtitkára azt mondta, hogy kedden estig mindkét érintetthez eljuttatják a részletes jegyzőkönyvet és indoklást, amit a felek ismertethetnek.
Az easyJet közleményében emlékeztet: a Wizz Air járattörlései kiderítése érdekében indított reklámkampányát követően nyújtotta be a Wizz Air állásfoglalás iránti kérelmét az ÖRT-hez. A panasz szerint az easyJet reklám nem törvényes, nem tisztességes és nem igaz, illetve sérti a tisztességes verseny alapelveit, valamint megszegi a hitelrontás tilalmát.
Az ÖRT hétfőn hallgatta meg az ügyben mindkét felet.
Fazekas szerint a reklámpiacon nincs kötelező cenzúra, de előfordul, hogy egy-egy hirdetéssel összefüggésben a média előzetes állásfoglalásért a testülethez fordul. "Így történt ez ebben az esetben is" - mondta.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.