Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A következő években gyökeres változás várható az internet elterjedése miatt a hirdetési szakmában, jelentősen emelkedhetnek az online hirdetési bevételek - írja hétfőn közzétett elemzésében a VSS befektetési cég.
Ezt a feltételezését arra alapozza a cég, hogy a fogyasztók a hagyományos helyett egyre inkább a digitális médiumok - internet, kábel és műholdas televízió - felé fordulnak, így a hirdetők is növekvő mértékben használják ezeket a médiumokat: az online hirdetési bevételek a cég előrejelzése szerint évente 17 százalékkal fognak emelkedni, ami azt jelenti, hogy 2009-ben globálisan eléri a 69 milliárd dollárt a hirdetési költés.
Az online hirdetési piac bővülése arra készteti a nagy médiacégeket, hogy jelentős mértékben növeljék internetes beruházásaikat. Így például a News Corp a múlt héten azt közölte, hogy a következő években 2 milliárd dollárt fordít az internetes üzletág fejlesztésére.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Tíz év populista önszabotálás után lépett a kormány, és mentőövet dobott a rezsicsökkentéssel elsorvasztott víziközműcégeknek. Ez még mindig nem elég ahhoz, hogy az újrainduló felújítások úgy javítsanak a hazai csőhálózaton, ahogy kéne.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.