Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Az uniós csatlakozás óta nőtt a kétes eredetű, ismeretlen márkájú, vagy nem márkázott gyümölcslevek magyarországi importja – írja piaci tapasztalatokra hivatkozva a Világgazdaság.
A teljes hazai élelmiszer-behozatal tavaly több mint 20 százalékkal bővült, és a lap szerint az ismeretlen márkájú áruknak ma legalább 5-10 százalékos a súlyuk a citrom- és gyümölcslépiacon - írja a lap.
Az olcsón behozott termékek származása és összetétele sokszor ellenőrizhetetlen, és a külföldi gyártókra nem vonatkoznak a szigorú magyar élelmiszer-biztonsági követelmények sem.
Az importált italok – miként az élelmiszerláncok 20-25 százalékos részarányt képviselő saját márkás termékei is – lassan, de biztosan háttérbe szorítják a hazai gyártók márkázott citrom- és gyümölcsleveit.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Chuck Palahniuk 2023-as regénye, a Nem tart örökké már magyarul is olvasható, és választ ígér arra, miért halt meg Marilyn Monroe vagy Kurt Cobain. A művet tizennyolc éves kor alatt semmiképp sem ajánlanák – kritikusunk még fölötte se.
Felföldi József szerint a végjátékban a NER levetett minden álcát, és már simán csak lop.