Tetszett a cikk?

A jövő év elején új, nehézsúlyú versenytársat kapnak a hazai drogériák a német Schlecker személyében. A cég a Lidl által is alkalmazott agresszív kereskedelmi módszerekkel Európa vezető drogérialáncává küzdötte fel magát. Megjelenésével árháborúra és a piac átrendeződésére lehet számítani Magyarországon.

A társaság az elmúlt hetekben több megyei napilapban is hirdetést tett közzé, amelyben munkavállalókat toboroz újonnan megnyíló üzleteibe - írja a Népszabadság.

A Mai Piac című szaklap úgy értesült, hogy az új piaci szereplő rögtön egy tucat bolttal kezdené meg tevékenységét Magyarországon. A Schlecker még 2003 őszén jelentette be honlapján, hogy megkezdi a kelet-közép-európai országok meghódítását. A Schlecker-boltok megnyitására nemcsak a nagyvárosokban lehet számítani, a társaság ugyanis szívesen megjelenik a kisebb településeken is.

A német társaság komoly versenytársa lehet a magyar piacon már jelen lévő drogérialáncoknak, a Drogerie Marktnak, a Rossmannak és az Azúrnak - teszi hozzá a Népszabadság.

A Schlecker tavaly csaknem 11 ezer németországi boltjában 5,4 milliárd eurós forgalmat ért el. Ezzel a teljesítménnyel a tavalyi német kiskereskedelmi toplistán 10. helyezett volt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Gazdaság

Új kiskereskedelmi lánc Magyarországon

Április 7-én nyílik a fóti Cora hipermarket épületében a bútorokat, ágyneműket, fürdőszoba-felszerelést és egyéb lakberendezési cikkeket kínáló Jysk első üzlete.

Gazdaság

Öt százalékkal bővült a kiskereskedelmi forgalom

A kiskereskedelmi forgalom az idén az első hét hónapban 4,9 százalékkal, ezen belül júliusban 5,7 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi szintet a naptárhatástól megtisztított volumenindexek alapján - közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) csütörtökön.

hvg.hu Gazdaság

Miért vonzóak a kelet-európai nők?

Kelet-Európa lett a multinacionális kozmetikai gyártók egyik legfontosabb piaca – írja legfrissebb jelentésében az Euromonitor piackutató cég. A napbarnított bőrről a felmérés szerint az itteni nők a sikerre és gazdaságra asszociálnak, ezért nem csoda, hogy a leggyorsabban a naptejek és napozás során használt termékek forgalma növekszik.