Tetszett a cikk?

A tervek szerint a jövő nyáron nyitja meg első magyarországi luxusáruházát a Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) csoport, és a Burberry is érdeklődik a magyar piac iránt.

A több mint ötven luxusmárkát birtokló vállalat a zászlóshajójával, a Louis Vuittonnal jelenne meg a magyar piacon - írja a Napi Gazdaság. A lap szerint a cég az Andrássy úton nyitna üzletet, amely már több luxus-lakásfelszerelési és -divatüzletnek ad otthont. Szóba jöhet még az áruháznyitásnál a Deák Ferenc utca is, ahol most a legnívósabb márkának a Hugo Boss és a Max Mara számít.

A Louis Vuitton Moët Hennessy birtokolja többek között a Moët&Chandon, a Dom Perignon, a Hennessy és a Krug italmárkákat. A rendkívül széles divatmárka portfóliójában szerepel a Louis Vuitton mellett a Donna Karan, a Kenzo és a Givenchi, a parfümök esetében a Christian Dior, a Givenchi, a Kenzo, a BeneFit Cosmetics. Az órák és ékszerek közül itthon a Tag Heuer, a Zenith, a Dior Watches és az OMAS a legismertebb. Ugyancsak a LVMH-é a Sephora parfüméria, a Le Bon Marché, a Samaritaine és a DFS is. 

A Louis Vuitton mellett a Burberry is érdeklődik a magyar piac iránt. Az angol luxusmárka csaknem 400 üzletet működtet világszerte, zömét a Távol-Keleten. 

A Napi Gazdaság szerint a vállalat korábban kinézte magának az ugyancsak az Andrássy úton lévő Divatcsarnokot. Az épületre a Kincstári Vagyoni Igazgatóság azonban egyelőre nem írta ki a pályázatot, így a cégnél akár szóba jöhet a Deák Ferenc utca is.

A Peek & Cloppenburg viszont a hírek szerint a Váci utcába megy - teszi hozzá a lap. A prémium kategóriás márkákat forgalmazó német üzletlánc nyilvánvalóan olyan helyre igyekszik, ahol a jó nevű üzletláncok már jelen vannak. (A Váci utcában nyitott boltot a Zara, a H&M, a Mango és a Promod.)


HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Meixner Zoltán (hvg.hu) Gazdaság

Világmárkát akar építeni a Szentkirályi

Magyarország példátlanul gazdag ásványvizekben, mondhatni az ásványvizek Dubaija. De az emírségben mintha jobban sáfárkodnának az olajjal, mint mi az ásványvízzel, amelynek értékesítéséből az utóbbi években leginkább a multik húztak hasznot.

hvg.hu Média

Minden százasból 13 forintot sajátmárkás termékekre költünk

Tavaly áprilistól idén márciusig a kereskedelmi márkás (más elnevezéssel: sajátmárkás) élelmiszerek és háztartási vegyi áruk kiskereskedelmi forgalma 15 százalékkal nagyobb volt Magyarországon, mint az előző időszakban. A napi fogyasztási cikkekre kiadott minden 100 forintból a vevők 13-at kereskedelmi márkás termékre adtak ki - derült ki az ACNielsen keddi sajtótájékoztatóján, amelyen a piackutató cég a kereskedelmi márkák öt földrész 38 országában, 80 termékkategóriában végzett vizsgálatának eredményeit ismertette.

hvg.hu Média

A Pöttyös Túró Rudi a legkedveltebb magyar márka

Lezárult a Magyar Reklámszövetség 2005. május 6-án meghirdetett, a legkedveltebb magyar márkák felderítését célzó szavazása. a 26 ezer voks legtöbbje a Pöttyös Rudira, a Pick Téliszalámira, s a Boci Csokira érkezett.

Tóth Zsuzsa Gazdaság

Szeretjük a "saját" márkákat?

Egyre bővülő választékban találunk a nagyáruházak boltok polcain saját márkás termékeket: a cégek célja a logójuk alá vett árukkal, hogy a gyártói márkáknak árkonkurenciát teremtsenek. A felmérések azt igazolják, a magyarok nagy része bízik a saját márkás termékekben. Vajon miért?