szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A TV2 értékesíti 2006. január 1-től a Jetix magyarországi gyermekcsatornájának reklámidejét. A két televízió által a napokban aláírt megegyezés alapján az Írisz, a Spektrum TV és a Club csatornák után a Jetix lett az értékesítési csoport legfrissebb tagja.

"Az együttműködéssel a TV2 tovább bővítette és differenciálta reklámidejét, lehetőséget teremtve a reklámozó ügyfeleknek egy optimális média-mix kialakítására” - idézte a csatorna közleménye Várdy Zoltánt, a TV2 kereskedelmi igazgatóját.

A több elemből álló értékesítési portfolióval megítélése szerint hatékonyan célozhatják meg nemcsak az átlagnézőt, hanem a kábelcsatornák eltérő nézőtáborát is, így képesek alkalmazkodni az állandóan változó piaci igényekhez.

„Mostantól kezdve a Jetix TV reklámideje a TV2 kínálatának szerves részét képezi, aminek különlegességét abban látjuk, hogy műsorösszeállítása teljes mértékben eltér a kereskedelmi csatornákétól" – tette hozzá a kereskedelmi igazgató.

A Jetix (korábban Fox Kids) az elmúlt öt évben a magyar piac elkötelezettjeként, a helyi igényeket szem előtt tartva nyújtott szórakozást a gyerekeknek. Ez idő alatt ismert márkává nőtte ki magát és egyúttal újabb tapasztalatokat szerzett az állandóan fejlődő gyermek-szórakoztatóipar piacán.

A televíziós kereskedelmi piac folyamatos növekedése túlkínálathoz vezetett.  A TV2 erre részben alternatív médiaplatformjaira alapozva az integrált kommunikációs megoldások fejlesztésével, másrészt értékesítési portfoliójának bővítésével válaszolt.

Várdy Zoltán szerint lépésük helyességét mi sem bizonyítja jobban, hogy az AGB statisztikai adatai alapján az elmúlt évben a magyar nyelvű kábelcsatornák nézettségi mutatói 6,1 százalékkal növekedtek. A Jetix TV az Írisz, a Spektrum TV és a Club után a negyedik kábelcsatorna, amelyik a TV2-t választotta partneréül.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI/hvg.hu Média

A Viasat3 beperli a TV2-t a Helyszínelők miatt

Polgári peres eljárást indít a Viasat3 kereskedelmi csatorna a TV2 ellen, mert az szerintük jogosulatlanul használ egy szóvédjegyet - közölte Varró Balázs PR-menedzser.

MTI Itthon

MTV: heteken belül kiírható a székháztender

A Magyar Televízió (MTV) Rt. elnöke szerint heteken belül kiírja a közszolgálati médium új gyártóbázisának tenderét az erre hivatott cég. Rudi Zoltán a tulajdonosi testület támogatását, jóváhagyását is megszerezné ehhez.

MTI/hvg.hu Kult

Felmentették az ATV programigazgatóját és főszerkesztőjét

Felmentették a munkavégzés alól az "erőszakos vezetési stílussal" vádolt Székely Ferencet, a Magyar ATV programigazgatóját és Gyenes András főszerkesztőt. A televízió szakmai igazgatását vezérigazgató-helyettesként Szabó Stein Imre vette át.

MTI Itthon

Az MTV felmondott Friderikusznak

A Magyar Televízió Rt. vezetése 2005. október 10-én arról tájékoztatta írásban Friderikusz Sándort, hogy a továbbiakban nem tart igényt munkájára sem műsorvezetőként, sem szerkesztőként a közszolgálati televízió műsoraiban - közölte a köztelevízió. A műsorvezető azt válaszolja, a tévé döntését sajnálatosnak tartja, ha éppen nem is magára nézve.