Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Mol Nyrt. pénteken közleményben tudatta: nincs tudomása arról, hogy az OMV újabb megkeresést intézett volna a társasághoz.
A Mol közleménye szerint az e héten megjelent sajtókampány, illetve az újabb megkeresésről terjedő híresztelések, a társaság álláspontja szerint felvetik a tiltott piacbefolyásolás kérdését.
A Mol részvények pénteken a piaci átlagot meghaladó mértékben, 2,7 százalékkal 27 125 forintig drágultak. Sajtóértesülés szerint a Mol újabb megkeresést kapott az osztrák olajvállalattól, amely a nyár eleje óta próbálkozik befolyását növelni a Molban. Előző nap a Mol az OMV legújabb reklámkampánya miatt tiltakozott. A magyar olajtársaság "megtévesztőnek és etikátlannak" tartja a kifogásolt reklámot, amely álláspontja szerint "azt sugallja, hogy a két versenytárs erőit egyesítve kíván a jövőben fellépni a piacon". Ezzel szemben a Mol igazgatósága korábban ellenségesnek minősítette és egyhangúlag elutasította az OMV kéretlen megkeresését.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.