Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX 357,93 pontos csökkenéssel 24 526,79 ponton zárt kedden, az előző napi záró értékhez képest ez 0,44 százalékos gyengülés. A részvénypiac forgalma 17,77 milliárd forint volt, a vezető részvények csökkentek az előző kereskedési napi záráshoz viszonyítva.
A Mol árfolyama 210 forinttal, 0,95 százalékkal 22 000 forintra csökkent, 4,10 milliárd forintos forgalomban. A Richter 305 forinttal, 0,75 százalékkal 40 595 forintra gyengült, forgalma 3,16 milliárd forintot tett ki. Az Egis 189,3 millió forintos forgalom mellett, 700 forinttal, 3,54 százalékkal 19 100 forintra esett.
Az OTP részvények ára 142 forinttal, 1,72 százalékkal 8128 forintra csökkent, forgalmuk 8,33 milliárd forintot tett ki. A Magyar Telekom 1,35 milliárd forintos forgalomban 20 forinttal, 2,2 százalékkal 890 forintra gyengült. A BUMIX 60,16 pontos csökkenéssel, 3 038,06 ponton fejezte be a kereskedést, ami 1,94 százalékos gyengülés.
Blahó Levente, a Raiffeisen Bank elemzője elmondta, hogy a keddi erőteljes esés nagyban annak volt köszönhető, hogy a Citigroup bejelentette: a negyedik negyedéves bevétele 70 százalékkal csökkent az azt megelőző év hasonló időszakához viszonyítva, illetve, hogy a Merryl Lynch 6,6 milliárd forintos tőkebevonás mellett döntött. Hozzátette, hogy a keddi forgalom nagyon alacsony volt, a vezető részvények árfolyamai pedig elérték "vételi pozíciójukat".
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.