Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egy tavalyi akciója hirdetésekor megtévesztette a fogyasztókat a Tesco Global Áruházak Zrt., ezért a hipermarketláncnak 100 millió forint bírságot kell fizetnie - közölte a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).
A GVH közleménye szerint a Tesco irreálisan alacsony indulókészlettel készült fel a tavaly január 19. és február 1. közötti akciójára. Ezen kívül egy ruházati termék a meghirdetett árnál drágábban volt elérhető áruházaiban.
A Tesco a leárazásra akciós újságjában hívta fel a vásárlók figyelmét. A GVH vizsgálata azonban megállapította, hogy az akciós katalógusában meghirdetett 512 MB-os MP3/WMA-lejátszó és egy digitális fényképezőgép az adott akciós időszak elején nem volt megvásárolható egyes áruházaiban. Megállapították azt is, hogy a ruházati termékekre vonatkozó végső kiárusítás részeként egyes - az akciós újságban kiemelten hirdetett - termékek az adott akciós időszak elején egyáltalán nem voltak elérhetőek egyes áruházaiban.
A fogyasztók megtévesztése miatt a Tesco Global Áruházak Zrt.-re 100 millió forint bírságot rótt ki a GVH. A bírság összegének megállapításakor a közlemény szerint súlyosbító körülményként vették figyelembe, hogy a hipermarketlánc az elmúlt öt évben többször is elkövetett hasonló jogsértést. Enyhítő körülménynek bizonyult ugyanakkor, hogy a Tesco komoly intézkedéseket tett a jogsértő helyzet mielőbbi felszámolása érdekében.
A versenyjog nem tiltja az akciók megtartását és az ezekről szóló tájékoztatást. Az akció, illetve az erről tájékoztatást adó reklámújságok esetében ugyanakkor elvárt, hogy a fogyasztó pontos képet tudjon alkotni az akció mibenlétéről, az akcióban való részvétel esetleges feltételeiről, az akcióban résztvevő termékekről vagy az újságban egyébként reklámozott termékekről - áll a GVH közleményében.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A munka minőségét sok kritika érte.
Szokták mondani, hogy a zenész ne politizáljon, de akkor a politika meg ne szóljon bele a zenébe – vélekedett.