Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Hosszas előkészítő munka után megkezdődött a magyar közösségi bormarketingprogram végrehajtása – közölte Nemes Richárd, a Magyar Bormarketing Kht. ügyvezetője.
Barrique-hordók és érlelőtartályok a villányi Wunderlich pincészetben. Jön a közösségi bormarketing © hvg.hu |
A magyar borágazat szakmai szervezeteit összefogó Magyar Bormarketing Kht. által kidolgozott Nemzeti Bormarketing Program megvalósítására a borászatok által a forgalomba hozott borok után fizetett literenkénti 8 forintokból származó járulékbevétel 60 százaléka nyújt fedezetet.
A források felosztása – ami ebben az évben várhatóan mintegy 700 millió forint lesz –, valamint a konkrét pályázatok meghatározása és értékelése a földművelésügyi és vidékfejlesztési miniszter által létrehozott Bormarketing Bizottság feladata. A döntéseket azonban minden esetben a miniszter hozza meg. A pályázatokkal és beszerzésekkel kapcsolatos szakmai előkészítő, koordináló és ellenőrző tevékenységet az FVM Agrármarketing Centrum és a Magyar Bormarketing Kht. közösen végzi.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Véres és egyéb testnedvektől iszamós romokon kell a jobboldalnak újjáépítenie magát, amihez sok kitartást és erőt kívánok.
A miniszterelnök politikai igazgatója szerint a Fideszt segíti, ha a liberális celebek ellenük kampányolnak.