Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A repülőjegy-vásárlóknak joguk van tudni, pontosan mennyibe is kerül a jegyük, ezért a meghirdetett viteldíjaknak a jövőben tartalmazniuk kell az összes adót és díjat. Ezt tartalmazza az az uniós rendelet, amelyet szerdán második olvasatban is megszavazott Strasbourgban az Európai Parlament (EP).
A tagállamok kormányait képviselő Tanáccsal már egyeztették a jogszabálytervezetet. A jövőben eszerint az utazóközönséget közvetlenül célzó információban feltüntetett repülőjegyáraknak az alapviteldíjon túl tartalmazniuk kell minden adót, el nem kerülhető díjat, pótdíjat, költséget, amely ismert a megjelenés idején. A szöveg külön kiemeli, hogy az információk átláthatóságának követelménye az internetre is vonatkozik.
A választható szolgáltatásokat világosan, átláthatóan, félre nem érthetően kell bemutatni a foglalási folyamat elején. Ezeket az opciókat - ha akarja - a vásárlónak kifejezetten meg kell jelölnie, nem lehet tehát automatikusnak venni a választást. A reptéri, illetve fedélzeti biztonsághoz kapcsolódó költségeket - ha vannak ilyenek - külön fel kell majd tüntetni a jegyen, vagy más módon jelezni kell az utasnak. Az új rendelet várhatóan az év végén vagy a jövő év elején lép hatályba.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.