Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Először adtak el Kínában több gépkocsit januárban, mint az Egyesült Államokban. Ennek oka elsősorban az erőteljesen csökkenő amerikai értékesítés volt.
Brillance kínai személyautó. Viszik, mint a cukrot © www.focus.de |
A kínai autógyártók szövetsége kedden azt közölte, hogy januárban 735 ezer gépjárművet adtak el Kínában, míg az Egyesült Államokban értékesített járművek száma 656 976 volt.
Kína még 2006-ban letaszította a második helyről Japánt az eladott gépkocsik számát tekintve.
Miközben Kínában csak mérséklődött az eladás a gazdasági növekedés lassulására, addig az Egyesült Államokban az értékesítés 37 százalékkal 26 éves mélypontra zuhant januárban.
Tavaly januárban 860 ezer gépjárművet adtak el Kínában. Ehhez képest az idei januári értékesítés 14,4 százalékkal maradt el.
Kínában a decemberihez képest az eladott autók száma 0,8 százalékkal csökkent. A múlt héten Mike DiGiovanni, a General Motors globális piacokért felelős vezérigazgatója, továbbá számos elemző azt mondta, hogy idén várhatóan 10,7 millió autót adnak el Kínában. Az amerikai eladást 9,8 millióra tették.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.