Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Az első jelentések szerint 660 millió zlotyi lett a vezető lengyel olajipari vállalat, a PKN Orlen tavalyi vesztesége, az első negatív eredmény, amióta két olajvállalat egyesüléseként létrejött a cég.
Az éves veszteség elsősorban a negyedik negyedévi több mint 3 milliárd zlotyis (mintegy 830 millió dolláros) veszteségnek tulajdonítható.
A vállalat finomítói részlege, a Mazeiku Nafta éves szinten nyereséges lett, beszámolója szerint az eredmény 23 millió dollárnak felel meg, de a negyedik negyedévben a részlegnél csaknem 100 millió dolláros veszteség képződött, az üzemi veszteség pedig 114 millió dollárt ért el.
A PKN jelentésében készletei átértékelésével és a zlotyi árfolyamának gyengeségével hozta kapcsolatba veszteségeit. A zlotyi árfolyamának romlása miatt a vállalat adóssága nőtt, ezért azok átalakítására megoldást, illetve új finanszírozási lehetőségeket kell találnia.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Magyar Péter azt mondja, van receptje a lakhatási válság ellen. A feladat nem kicsi: lakhatási szakértőt, az építéstörténet szakértőjét és a témával foglalkozó szociológust is kérdeztünk az emberemlékezet óta tartó lakhatási válság okairól és a fordulat lehetőségéről.