Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Csaknem ötmilliárd dolláros veszteséget halmoz fel az idén a világ légiforgalmi ipara a nemzetközi légiforgalmi szövetség (IATA) kedden közölt előrejelzése szerint. A veszteség e szerint 4,7 milliárd dollár lesz az előző évi, több mint 8 milliárd dolláros mínusz után.
Giovanni Bisignani, az IATA vezérigazgatója gyászosnak nevezte az ágazat helyzetét. „A kereslet a világgazdaság lelassulása nyomán a néhány hónappal ezelőtti várakozásokhoz képest is sokkal gyorsabban romlik” – ismerte el.
A légitársaságok bevétele várhatóan 12 százalékkal fog visszaesni, vagyis nagyobb mértékben, mint a 2001. szeptember 11-i terrortámadások után. Az utasok száma csaknem 6 százalékkal, a teherszállítás volumene 13 százalékkal csökken 2009-ben a 2007-hez képest a súlyos visszaesést mutató előző évi eredményekhez viszonyítva is. Az IATA 230 légitársaságot tömörít, vagyis a fapados járatokat üzemeltető társaságokat nem számítva a globális légiipar szereplőinek 93 százalékát képviseli.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Van lelkifurdalásom, lehettem volna vagányabb vagy harciasabb, de évekig tudomásul vettük, hogy az MNB alapítványait és ingatlanfejlesztéseit nem ellenőrizhetjük – ismeri el Nyikos László felügyelőbizottsági tag.
A BP Műhelyet Fidesz-káderekkel töltötték fel.
Sikerült megállapodniuk a találkozó helyszínéről is.
A férfi azt írta, nem digitális harcos, hanem munkás.