Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A japán Nissan autóipari vállalat 233,7 milliárd jen (2,4 milliárd dollár) veszteséggel zárta a márciussal zárult pénzügyi évet. A cég a folyó pénzügyi évre is veszteséggel számol.
A Nissan éves szintű eladásai 22 százalékkal csökkentek. A vállalat 3,4 millió autót értékesített, 9,5 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban.
A jövő márciusban záródó pénzügyi évre a Nissan 100 milliárd jen működési veszteségre számít, ami jócskán elmarad a szakértők által becsült 239 milliárd jentől. A cég a folyó pénzügyi évre 170 milliárd jen nettó veszteséget becsül.
A versenytársak közül a Suzuki Motor szerény negyedéves nyereséget jelentett, de azzal számol, hogy a folyó pénzügyi évben a profitja 87 százalékkal esik. A Toyota a vártnál nagyobb, 8,6 milliárd dolláros éves veszteséget jelentett pénteken, és azzal számol, hogy idén 1 millió gépkocsinál kevesebbet értékesít, mint a márciussal zárult pénzügyi évben.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A munka minőségét sok kritika érte.
Szokták mondani, hogy a zenész ne politizáljon, de akkor a politika meg ne szóljon bele a zenébe – vélekedett.