Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Májusban az év eddigi legbrutálisabb csökkenését mutatta az új személyautók és kishaszongépjárművek magyarországi piaca: az elmúlt hónapban 64,2 százalékkal kevesebb új gépkocsit, összesen 5 297 járművet vettek használatba, mint az előző év azonos időszakában – írta szerdai számában a Napi Gazdaság.
Az év első öt hónapjában az előzetes adatok szerint mintegy feleannyi új autót adtak el Magyarorországon, mint egy évvel korábban. A napilapnak nyilatkozó Győző Gábor, a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének elnöke azt mondta: az idén 85 ezer személygépkocsi és 15-20 ezer kishaszongépjármű találhat gazdára Magyarországon. Az újautó-eladásokban komolyabb visszaesés várható július-augusztusban, de az őszi hónapokra a vásárlók már várhatóan elfogadják, hogy többet kell fizetniük az új autókért, így október-november folyamán némileg korrigálhat a piac - olvasható a lapban.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.