Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A magyar lakosság 64 százaléka tervez az idén nyaralást, és a nyaralni utazók közel 60 százaléka valamilyen bankkártyával fizet nyaralás közben – derült ki a Citibank frissen közzétett reprezentatív online felméréséből.
Míg a nyaralók zöme, vagyis 66 százaléka belföldre utazik, addig 18 százalékuk külföldön tölti a szabadságát, és 16 százalékuk jelezte, hogy belföldre és külföldre egyaránt tervez utat. A tervezett költések mértékét illetően a nyaralni utazók 70 százaléka 50 ezer forintnál nagyobb összeget, sőt 12,6 százaléka 200 ezer forint feletti összeget jelölt meg. Amellett, hogy a nyaralók szívesen fizetnek bankkártyával, mert biztonságos fizetőeszköznek tartják, közel 61 százalékuk utasbiztosítást is köt. A 21,8 százalékuknak ez együtt jár a bankkártyájukkal.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Kilátogatott még a pályára Anya Taylor-Joy, de a magyar celebek is képviseltették magukat Liptai Claudiától Dobó Katáig.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.