„Ebbe a tükörbe nehéz belenézni” – unokájuk fotózta végig Marika és Sándor tízéves búcsúját
Szajki Bálint fotóriporter éveken át dokumentálta, ahogy nagymamája otthon ápolja súlyos beteg nagypapáját.
Az aktív internetezők 90 százaléka elolvassa az érdekes tárgyú jóváhagyott e-mail reklámüzeneteket, a személyes megszólítás azonban nem minden esetben jelent előnyt – többek között ez derült ki a KutatóCentrum E-Mail Marketing Reportjából.
A KutatóCentrum 12 000 internetező megkérdezésén alapuló iparági felmérése az általános e-mail használati szokások mellett többek között az online nyereményjátékokban való részvételi hajlandóságot, a reklámüzenetek olvasási szokásait, valamint az ingyenes e-mail szolgáltatók ismertségét vizsgálta. A felmérést a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) is támogatta.
„A kutatás célja, hogy támpontot adjon a cégeknek az e-mail kampányok hatékony tervezéséhez és kivitelezéséhez. Mivel az ilyen típusú kampányok esetében a rendszeresen, legalább kéthetente e-mailezők jelentik a bázist, ezért az elemzés során ezt a csoportot vizsgáltuk. Az aktív, hetente többször internetezők négyötöde tartozik ebbe a körbe” – mondta a felmérésről Barcza Enikő, a KutatóCentrum üzletág igazgatója.
© KutatóCentrum |
© KutatóCentrum |
Szajki Bálint fotóriporter éveken át dokumentálta, ahogy nagymamája otthon ápolja súlyos beteg nagypapáját.
A tanárok bérét meg kellene háromszorozni, de Mészáros Lőrinc vagyonát csak egyszet lehet elvenni.
Múktkor is megígérte, aztán változtak. Szavazzon, ön hisz-e a miniszternek.
Igyekeznek javítani a munkaerő-hatékonyságon.
Az ukránellenes felszólalásokban a Fidesz élen járt.
A veszteséges bababolt most a belvárosban próbál szerencsét.
A lap szerint a Fideszen belül is törésvonalakat okoz az egyre szélsőségesebb kormányzás.