szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Magyar Telekom Nyrt. másfél éve indította el a lakossági és kisüzleti T-Home márkát, aminek jelenleg 130 ezer műhold-televíziós és 68 ezer feletti internetes tévés (IPTV) ügyfele van, s az idén további dinamikus növekedést vár e két területen.

Megyeri Tibor, a márka marketing vezetője elmondta, hogy a magyar piacon átlagosan 3-4 ezer forintos tévés csomagot vásárolnak az ügyfelek. A társaság konkrét számokat nem közölt, de az elmondták, hogy a műhold esetében 60-70 százalékban a kisebb értékű, míg az IPTV esetében a drágább családi csomagokat veszik az ügyfelek.

Pál Gábor, a lakossági üzletág stratégiai és gazdasági igazgatója kifejtette: azért is nehéz konkrét számokat mondani, mert az ügyfelek döntő többsége nemcsak tévé, hanem internet- és telefonszolgáltatást is vesz tőlük. Az előfizetői szám várható bővüléséről konkrétumokat nem mondott, csak azt, hogy további dinamikus növekedés a cél.

Megyeri Tibor elmondta, az IPTV már inkább az internethez áll közelebb, mint az úgynevezett lineáris televíziózáshoz, hiszen sokkal nagyobb a néző szabadsága abban, hogy mit, mikor néz meg. A társaság továbbfejleszti az interaktív lehetőségeket, például a távirányító használatával otthoni kép és zene médiatárat is igénybe vehetnek a felhasználók, s távolról is hozzá tudnak férni interneten a tárolt dokumentumokhoz. Egy másik fejlesztés révén pedig, szintén egy gombnyomásra, a tv-képernyője átalakul internetes felületté.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!