Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az Állami Számvevőszék (ÁSZ) szerint a fővárosi önkormányzat nem készült fel eredményesen az európai uniós források igénylésére és felhasználására a szabályozottság és a szervezettség alapján a 2006-tól 2009. I. negyedévéig terjedő időszakban.
Az ÁSZ jelentésének összegzése arra mutatott rá, hogy a fővárosi szabályozás nem tartalmazta a pályázatfigyelők és a döntési, illetve a döntés-előterjesztési jogkört gyakorlók közötti információszolgáltatás kötelezettségét.
A megállapítás szerint az előzetes és utólagos vezetői ellenőrzési feladatok keretében a felhalmozási célú pénzeszközátadásoknál elmaradt az érvényesítő főjegyző írásbeli megbízása.
Az ÁSZ szerint a belső ellenőrzési stratégiát megalapozó kockázatelemzés nem terjedt ki továbbá az európai uniós forrásokkal támogatott fejlesztési feladatokra, valamint a külső szervezettel kötött négy szerződésben nem határozták meg a pályázatkészítést végző felelősségét.
Az összegzés emlékeztetett arra, hogy az önkormányzatnál a vizsgált időszakban a Fővárosi Közgyűlés 69, az intézményvezetők 156, együttesen 225 európai uniós forrást igénylő pályázat benyújtásáról döntöttek.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az egyetem ki sem írt nyílt pályázatot, azt állítják, nem lett volna más alkalmas jelölt.
Nem klasszikus közéleti-politikai sajtótermék, de egymillió példányban szórják szét.