Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Lufthansa csoport a légi forgalmat megbénító év végi ítéletidő és az izlandi vulkánkitörés ellenére rekorderedményekkel zárta a 2010-es évet.
A német társaság szerdán közölt adatai szerint tavaly összesen 90,2 millió volt a fizető utasok száma, 17,2 százalékkal több az egy évvel korábbinál. A teherszállítási üzletág teljesítménye 18 százalékkal 2,02 millió tonnára nőtt. Az összesítésbe a Lufthansa és a Lufthansa Cargo mellett az új szerzemények, a Swiss, az Austrian Airlines és a British Midlands légitársaság eredményeit is beleszámolták.
A társaság kerekítve 1 millió járatot közlekedtetett, ami 13,1 százalékos növekedés 2009-hez képest. A férőhely-kihasználtság 1,4 százalékkal 79,3 százalékra, a teherszállító járatok kihasználtsága 7,4 százalékkal 68 százalékra nőtt. A legjobban a legrégibb üzletág teljesített 2010-ben; a Lufthansa Passanger Airlines járatain - vagyis a Lufthansa logót viselő utasszállító gépeken - 59 millióan utaztak tavaly, ami 5,9 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest, és új rekord a 2008-as 57 millió után. A Lufthansa pénzügyi jelentése a tavalyi évről március 17-én jelenik meg.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiányoznak az uniós támogatások, más forrásokat kell keresni, ebben nyújt segítséget Klaus Mangold a MÁV-nak 100 millió forintért.