Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Pekingben a jövőben nem reklámozhatók utcai plakátokon a luxuscikkek, és a hirdetésekből el kell tűnniük az autók, a lakások, vagy például a borok reklámjában gyakran használt "mennyei, luxus, vagy csúcsminőség" szavaknak.
A pekingi ipari és kereskedelmi kamara április közepéig adott haladékot a cégeknek, hogy a plakátokat eltávolítsák a kínai főváros utcáiról. Azt követően átszámítva háromezer euró feletti bírság vár azokra a cégekre, amelyek megszegik az előírásokat.
Hasonló intézkedést hoztak a dél-kínai metropoliszban, Csungkingban (Chongqing), ott az ingatlanreklámoknál vezettek be korlátozásokat.
Elemzők rámutattak: az intézkedésekkel a kínai vezetésnek nyilvánvalóan az a célja, hogy a luxuscikkek reklámozásával ne mélyüljön tovább a szakadék a szegények és a gazdagok között.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Büszkén hirdeti magát Budapest legelőkelőbb éttermei közt a Nobu, az étterem alapvetés a világsztárok között is. Most betekintést kaptunk arról, hogy az alapító Nobuyuki Matsuhisa szellemében hogyan készül náluk a japán konyha egyik legegyszerűbb, mégis legelőkelőbb fogása, a szasimi.
Ruszin-Szendi Romulusz korrupciógyanús ügyeinek felelőséről is kérdeztünk a hadügyminisztert.