Az ellenzéket hazugozó közleménnyel reagált a kormány, amikor azt kérdeztük, hogyan kerültek Rogán Barbarához méregdrága luxuscikkek
Az viszont nem derül ki, hogy szerintük miben hazudott Hadházy Ákos.
Az viszont nem derül ki, hogy szerintük miben hazudott Hadházy Ákos.
De azt nem tudni, hogy akkor hogyan kerültek a luxuscikkek Rogán Barbarához.
Noha a világ legnagyobb termelője, Brazília rekordot döntő exportot produkált, hosszabb távon aggasztó a kép a kávé piacán. A klímaváltozás korlátozza a termelés növelését, miközben a kínai fogyasztás berobbant. A helyzet a világ legnagyobb kávéfogyasztóját, Európát különösen sújtja.
Két év után visszalátogattunk Bajára, hogy megismerkedjünk a Popori Acoustics legújabb elektrosztatikus hangsugárzóival, melyek közül a legolcsóbb is 7 millió forintba kerül, cserébe viszont szokatlanul vékony formában biztosít libabőröztető hangzást.
Magyarországon jelenleg keresve sem találunk 64,4 millió forintnál olcsóbb Maybachot, már amennyiben annak négy kereke kell, hogy legyen. De ha beérjük egy eredeti Maybach napszemüveggel, akkor ennél jelentősen olcsóbban is megúszható a persze még így sem éppen alacsony költségvetésű projekt.
A divatmárka a Microsofttal közösen ad ki méregdrága játékgépet.
Élénk volt a luxuscikkek piaca 2020-ban is a BÁV Aukciósház szerint.
A tojásokat karcokkal díszítették, de festettek is rájuk.
Ha az utcán a kezébe nyomnak egy szórólapot, elolvassa vagy kidobja? És ha egy olimpikon azt mondja, hogy reggelire minidig egy bizonyos müzlit eszik, akkor azt veszi meg? Bármennyire is elavultnak tűnnek ezek az értékesítési trükkök, sok még ma is bejön.
A rossz időjárási körülmények miatt kevesebb mogyoró várható Törökországban, ez pedig az árakat is szépen hajtja felfelé. Egyes helyeken már 65 százalékos a drágulás, ez pedig komoly hatással lehet például a Nutella árára is.
Egymás után dönti meg a több évtizedes drágulási rekordokat a csokoládé és a kakaó áremelkedése, és szakértők szerint a folyamat legalább a jövő évig elhúzódik. A háttérben az áll, hogy sokkal nagyobb a kereslet, mint a kínálat.
Bár továbbra is a Louis Vuitton a legértékesebb luxusbrand, az igazi sikereket ezúttal a Prada és a Gucci mondhatja magáénak.
Több nagy nemzetközi luxusipari cég is visszafogja idén terjeszkedését Kínában, elsősorban a lassuló eladások és a központi vezetés luxuscikkeket támadó kampánya miatt.
Már láthatók a Facebookon az új, Andrássy úti luxusáruház látványképei. A háromszintes, 5 ezer négyzetméteres luxusáruházban mintegy 40 luxusmárka nyit üzletet.
A korábbi évtizedekkel ellentétben már nem cseh kristályt, üveget vagy porcelánt vásárolnak a külföldiek Csehországban, hanem elsősorban márkás ruhákat, amelyekből a cseh boltokban nagy a választék és olcsóbbak, mint más országokban - derült ki egy friss kutatásból.
„Mivel Kína lett a luxuspiac növekedésének legfőbb hajtóereje, itt az idő, hogy saját elitmárkákat hozzunk létre” - idézi a mérföldkőnek is tekinthető mondatot az állami kínai hírügynökség Zhou Tingtől, a pekingi University of International Business and Economics luxuspiac-kutató központjának igazgatójától. Mindez a klasszikus, jól ismert európai és amerikai presztízscégek számára akár fenyegetésként is értelmezhető: ha ugyanis az ázsiai országnak sikerül kilépnie az „olcsó áru, változó minőséggel” imidzséből a széles tömegek előtt, az soha nem látott kihívást jelent.
Magyarország nemzetközileg is elismert független órása a 32 éves Becsei Áron, aki a semmiből felépített saját luxusmárkájával, a Bexei órával pillanatok alatt nevet szerzett magának. Egyetlen magyarként tagja a független órások svájci akadémiájának – ez már önmagában garancia a kiemelkedő minőségre.
A Swatch Group AG 18 százalékkal, 1,27 milliárd svájci frankra tudta növelni 2011-es adózott eredményét, 11 százalékkal, 6,76 milliárd frankra emelkedő árbevétel mellett.
A vizsgálatban a világ kakaótermelésének több mint felét adó ghánai kakaóültetvények jövőjét elemezve úgy találták...
Mert azért bicskanyitogató ötletek akadnak bőven, de az igazi varázslat nem is a pofátlan árús, hanem a mindenre...