Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Minden piacon felülmúlták a cég várakozásait a Lego eredményei az első félévben: a dán családi vállalkozás adózott eredménye 32 százalékkal nőtt január-június között az egy évvel korábbihoz képest, és megközelítette a másfél milliárd koronát (hozzávetőleg 288 millió dollárt).
A bevétel meghaladta a hétmilliárd koronát, ami 25 százalékkal több mint egy évvel ezelőtt, a piaci részesedés 5,9 százalékról 7 százalékra emelkedett. A legnagyobb forgalmat az előző évekhez hasonlóan olyan Lego klasszikusokból bonyolították le, mint a City kategóriában található termékek, vagy a Star Wars figurák. A Lego 2009. januárban adta át nyíregyházi gyárát, a társaság 22 milliárd darabos éves játékelem-termelésének 10 százalékát készítik a nyírségi üzemben.
Az 1932-ben egy billundi asztalos üzemben létrejött társaság néhány éve padlóra került nem utolsósorban az elektronikus játékok népszerűsége miatt, de amint ismét csak az alaptevékenységére, a hagyományos építőelemek gyártására kezdett koncentrálni, fellendült az üzlet.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A munka minőségét sok kritika érte.
Szokták mondani, hogy a zenész ne politizáljon, de akkor a politika meg ne szóljon bele a zenébe – vélekedett.