Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A gazdasági tárca lemodellezte a devizahitek végtörlesztésének folyamatát – mondta Giró-Szász András frissen kinevezett kormányszóvivő a Klubrádió Szabad sáv című műsorában. Mint mondta: mintegy háromszázezer embernél több nem fog élni ezzel a lehetőséggel, hisz a devizahitelesek mentésének ez már a harmadik lépcsője. A végtörlesztési lehetőség becslések szerint 100-150 milliárd forintot terhel a bankszektorra – mondta Giró-Szász András.
A kormányszóvivőt nem lepte meg az osztrák külügyminiszter reakciója, aki arról beszélt, hogy Orbán Viktor miniszterelnök bejelentése nagyon érzékenyen érintette az osztrák bankrendszert. A kormányszóvivő emlékeztetett: az Erste és a Raiffeisen bank alacsonyan van feltőkésítve.
Ezen osztrák pénzintézetek leánybankjai az elmúlt években a hozzájuk befutó tőketörlesztéseket és kamattörlesztéseket nem a saját feltőkésítésükre fordították, hanem anyabankjaik feltőkésítésére – vélekedett. Ezek a bankok elkövették azt a hibát, hogy egy-két hónapos hitelekkel fedezték a felvett devizahiteleket és ez nem jelentett védelmet az árfolyam-ingadozással szemben. A bankok nagyot kockáztattak a nagyobb nyereség érdekében, és most az emberekre hárítják – fogalmazott a kormányszóvivő a Klubrádióban.
Arra a kérdésre, hogy milyen tanácsokat adott a Századvég csoporton keresztül Meggyes Tamásnak, azt mondta, valójában ő az elmúlt öt évben kétszer vagy háromszor járt Esztergomban, de nem ő, hanem az egyik cég és annak munkatársai voltak a tanácsadók, csupán az ő nevével kapcsolták össze a hírt. A Századvég csoport pedig városkép-fejlesztési tanulmányt készített és közvélemény-kutatást végeztek.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
Utolérte az Audit is a német autóipar válsága. Egyre kevesebb motor készül Győrben, nagyobb nyári leállást is terveznek, leépítések várhatók.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
Csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A 15 év után leköszönő Máté Gábort váltja.
Úgy érzi, most nagyobb szükség van rá máshol.