Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A költségvetési és világgazdasági folyamatok miatt nem kizárt, hogy a MÁV és a BKV konszolidációja nem, vagy csak részben valósul meg az idén - közölte tegnap online sajtótájékoztatóján Banai Péter Benő, a Nemzetgazdasági Minisztérium helyettes államtitkára.
A kormány tegnap közölte az államháztartási hiányra vonatkozó adatokat, amelyből kiderült, a tervezett idei hiány 1184 milliárd forint lesz. A tájékoztató apró betűs részéből azonban kiderül, hogy az elszámolt kiadások közül hiányzik egyrészt a MÁV és BKV konszolidációjára szánt körülbelül 400 milliárdos összeg, az Európai Bíróság elmarasztaló ítélete esetén felmerülő áfa-visszafizetés, illetve a ppp-programok kivásárlási költsége is - mutatott rá a Napi Gazdaság pénteki számában.
Ezek beszámításával az év végi pénzforgalmi hiány végül több száz milliárddal is meghaladhatja a kitűzött 1184,2 milliárdos hiánycélt, az pedig, hogy a BKV-ra és MÁV-ra szánt összegeket is kihagyták a számításból, azt is jelentheti, hogy a vállalatok konszolidálása végül kimarad az idei tervekből, Banai Péter Benő ugyanis elmondta, a kormány felülvizsgálja korábbi döntését.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.