Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Rekordbevételre számít az idén a nemzetközi luxusipar. Az ágazat meghatározó piaci elemzőjének számító Bain and Company nemzetközi tanácsadó cég hétfőn ismertetett felmérése szerint az idén 10 százalékkal növekszik a luxuscikkeket gyártó cégek bevétele, és eléri a 191 milliárd eurót.
Májusban a Bain elemzői még azt prognosztizálták, hogy már a tavaly is rekordösszeget, 172 milliárd eurót kitevő globális forgalom az idén további 8 százalékkal 185 milliárd euróra növekszik és 2014-ben már elérheti a 220 milliárd eurót.
A luxuscikkek kereslete elsősorban a feltörekvő országokban, Kínában, Indiában, Brazíliában, Oroszországban bővül, de beindult a növekedés az eddig stagnálás jeleit mutató Európában és az Egyesült Államokban is.
Az elemzők rámutattak: a kínaiak otthoni, illetve külföldi vásárlásai idestova a globális luxuspiac 20 százalékát teszik ki.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.