Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Tavaly sem jött lendületbe az uniós autópiac: 2011-ben már negyedik éve csökkentek az európai gyártók autóeladásai rendre az előző évekhez képest az európai ágazati szövetség, az ACEA kedden nyilvánosságra hozott adatai szerint.
Az értékesítés 1,7 százalékkal, 13,11 millió darabra csökkent, miközben a legnagyobb európai gazdaság, a német, az általános piaci irányzattal szemben 8,8 százalékos emelkedést ért el 2010-hez képest.
Az euróövezeti adósságválság és a növekvő munkanélküliség miatt a legtöbb uniós államban csökkent az autópiaci kereslet: a nagy uniós gazdaságok közül Olaszországban 10,9 százalékkal, Nagy-Britanniában 4,4, Franciaországban 2,1 százalékkal. A legnagyobb visszaesés Spanyolországban mutatkozott, 17,7 százalék 2010-hez képest. Ugyanakkor Bulgáriában és a balti államokban bővültek az eladások.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.