Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Európában csökkent az újonnan forgalomba helyezett autók száma májusban, különösen nagy volt a visszaesés Franciaországban, Németországban, Spanyolországban és Belgiumban – közölte az európai autógyártók szövetsége (ACEA) pénteken.
A májusban forgalomba helyezett új autók száma Európában 8,4 százalékkal csökkent az előző év hasonló időszakához képest az áprilisi 6,5 százalékos esést követően.
Májusban – 2011 év májusához képest – Németországban 4,8 százalékkal, Franciaországban 16 százalékkal, Spanyolországban 8,2 százalékkal, Svédországban 17 százalékkal, Belgiumban 26 százalékkal, Finnországban pedig 44 százalékkal zuhant az értékesített új autók száma.
Az ACEA adatai szerint ugyanakkor Lengyelországban 7 százalékkal, Csehországban 3,2 százalékkal nőtt az újonnan forgalomba helyezett autók száma a múlt hónapban.
A főbb autógyártók majdnem mindegyikének esett az eladása Európában. Kivétel csak a Toyota Motor Corp. volt, amely 13 százalékkal, valamint a Hyundai, amely 7 százalékkal növelte eladásait.
A Volkswagen csoport eladásai 5,5 százalékkal, a BMW értékesítése 5,8 százalékkal, a Daimleré pedig 5,2 százalékkal csökkent tavaly májushoz képest.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.