Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Világbank elnöke szerint Németországnak kell Európát kivezetnie a válságból.
Egy helyi idő szerint csütörtök esti washingtoni rendezvényen az amerikai Robert Zoellick ennek kapcsán Németország történelmi feladatáról beszélt. "A történelem Németországot olyan feladattal ruházta fel, amely nem könnyen teljesíthető" – fogalmazott a nemzetközi pénzügyi szervezet vezetője. A Világbankot 2007 júliusa óta vezető Zoellick szerint ugyanakkor Berlinnek nincs más választása, csak az, hogy Európa vezető gazdasági hatalmaként kamatoztassa befolyását. A válság megoldásával kapcsolatos döntéseket csakis az európaiak hozhatják meg, és Németországnak vállalnia kell a vezető szerepet – tette hozzá.
A Világbank vezetője egyúttal támogatásáról biztosította a takarékossági, illetve konszolidációs politikát célzó német követeléseket. Annak a nézetnek adott hangot, hogy a németeknek igazuk van, amikor a pénzügyi konszolidáció és a szerkezeti reformok szükségességét hangsúlyozzák.
Zoellick szerint továbbra is széles a megoldások lehetősége, egyedül a pénz azonban nem elegendő. Az olyan országoknak viszont, mint Spanyolország vagy Olaszország, a komoly reformokhoz szükségük van nemzetközi támogatásra – jelentette ki.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.