Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Tárgyalások folynak arról, hogy a Rail Cargo Hungariába, az osztrák kézben lévő egykori MÁV-os teherszállító cégbe részben visszatérjen a magyar tulajdonos, így a MÁV és az osztrák vasút közösen jelenhetne meg a balkáni és kis-ázsiai piacokon, ahol dinamikus fejlődés lehet az elkövetkező években - írta pénteki számában a Magyar Nemzet.
A lap értesülését, hogy e célból Christian Kern, az osztrák szövetségi vasút, az ÖBB vezetője Budapesten tárgyal, a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumban is megerősítették. A tárgyaláson részt vesz Németh Lászlóné fejlesztési miniszter és Dávid Ilona, a MÁV elnök-vezérigazgatója.
A lap szerint az osztrák félnek a délkeleti expanzióban való magyar részvétel főként azért lenne érdeke, mert így biztos lehetne abban, hogy nem éri kellemetlen meglepetés a magyar piacon, miként korábban, amikor a pályahasználati díj jelentős emelése rontotta a jövedelmezőségét. Ugyancsak segítségére lehetne a terjeszkedésben, ha hozzáférhetne a magyar mozdonyflottához.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.
A feltételezett elkövetőt holtan találták meg.