Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Tárgyalások folynak arról, hogy a Rail Cargo Hungariába, az osztrák kézben lévő egykori MÁV-os teherszállító cégbe részben visszatérjen a magyar tulajdonos, így a MÁV és az osztrák vasút közösen jelenhetne meg a balkáni és kis-ázsiai piacokon, ahol dinamikus fejlődés lehet az elkövetkező években - írta pénteki számában a Magyar Nemzet.
A lap értesülését, hogy e célból Christian Kern, az osztrák szövetségi vasút, az ÖBB vezetője Budapesten tárgyal, a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumban is megerősítették. A tárgyaláson részt vesz Németh Lászlóné fejlesztési miniszter és Dávid Ilona, a MÁV elnök-vezérigazgatója.
A lap szerint az osztrák félnek a délkeleti expanzióban való magyar részvétel főként azért lenne érdeke, mert így biztos lehetne abban, hogy nem éri kellemetlen meglepetés a magyar piacon, miként korábban, amikor a pályahasználati díj jelentős emelése rontotta a jövedelmezőségét. Ugyancsak segítségére lehetne a terjeszkedésben, ha hozzáférhetne a magyar mozdonyflottához.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az M100-nak 2022-ben egyszer már nekifutottak.
Óriási vita tört ki Lengyelországban néhány igazából jelentéktelen uniós támogatási tétel miatt.
Bige Dávid azt mondta, havi tízezer forinttal támogatja a pártot
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.