Jövőre kiderül, merre folytatják az M0-ást

Legkésőbb 2014 végéig eldől, milyen nyomvonalon épül meg a fővárost elkerülő M0-s autóút utolsó, a mostani háromnegyed gyűrűt teljes körgyűrűvé záró szakasza - írta az Index.

  • hvg.hu hvg.hu
Jövőre kiderül, merre folytatják az M0-ást

Két éven belül dönthetnek arról, merre vezethet majd az M0-ás 11-es főúttól a 10-es főút érintésével az M1-es autópályáig vezető úgynevezett nyugati szektora - közölte az Index.

A beszámoló szerint az összesen nagyjából 25 kilométer hosszú szakasszal a nyugati és az észak-keleti országhatár közötti – gyakorlatilag az M1-es és az M3-as autópályák összekapcsolásával keletkező – út a mostaninál 30-35 kilométernél rövidebb lenne, és csökkentené a körgyűrű déli szektorának forgalmát is.

Az állami beruházó NIF Zrt. az Index kérdésére azt közölte, hogy „a nyugati szektor Natura 2000 területeket érint, ezért több nyomvonal vizsgálata folyik”, és „a nyomvonal kijelölése 2014 második félévében megtörténik, ezt követően elindulhat az előkészítés és az engedélyeztetés”.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.