Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Legkésőbb 2014 végéig eldől, milyen nyomvonalon épül meg a fővárost elkerülő M0-s autóút utolsó, a mostani háromnegyed gyűrűt teljes körgyűrűvé záró szakasza - írta az Index.
Két éven belül dönthetnek arról, merre vezethet majd az M0-ás 11-es főúttól a 10-es főút érintésével az M1-es autópályáig vezető úgynevezett nyugati szektora - közölte az Index.
A beszámoló szerint az összesen nagyjából 25 kilométer hosszú szakasszal a nyugati és az észak-keleti országhatár közötti – gyakorlatilag az M1-es és az M3-as autópályák összekapcsolásával keletkező – út a mostaninál 30-35 kilométernél rövidebb lenne, és csökkentené a körgyűrű déli szektorának forgalmát is.
Az állami beruházó NIF Zrt. az Index kérdésére azt közölte, hogy „a nyugati szektor Natura 2000 területeket érint, ezért több nyomvonal vizsgálata folyik”, és „a nyomvonal kijelölése 2014 második félévében megtörténik, ezt követően elindulhat az előkészítés és az engedélyeztetés”.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A találkozó helyszíne végül Alaszka lesz.