Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Nincs abban semmi kivetnivaló, hogy rokonok, barátok, ismerősök, azaz „a céghez közel álló személyek” nyertek dohánykoncessziókat - derült ki a 168 Óra interjújából, melyet a hódmezővásárhelyi Continental Dohányipari Zrt. ügyvezető igazgatójával, id. Sánta Jánossal készítettek.
A sajtót hibáztatja a trafikbotrányért id. Sánta János, a Continental Dohányipari Zrt. ügyvezető igazgatója, aki szerint "egyoldalú hisztériakeltés" zajlik. "Nemcsak a mieink, hanem más cégek dolgozói is nyertek" - mondta a 168 Órának adott interjújában. "Higgye el, ez történik: valaki azért fizet, hogy rólunk anyagok, táblázatok jelenjenek meg" - tette hozzá Sánta, aki nem hiszi, hogy "éjszakákon át dolgoznak az újságírók csak azért, hogy feltárják a Continental ügyeit az alapfizetésükért".
"Mindenkit bátorítottam"
"Nem központilag szerveztünk, de mindenkit bátorítottam a pályázatra. Reméljük, hogy ha hozzánk közel álló emberek nyernek, ők befogadják a Continental termékeit. Megtapasztalták ugyanis, mennyire nehezen vették be a boltok a cigarettáinkat. De a törvény nem a Continental érdekében született, hiába sulykolja ezt a sajtó, visszautasítom" - fogalmazott az ügyvezető igazgató.
Arra a kérdésre, hogy azzal a bajai lakással sincs-e gond, ahová huszonöt céget jelentettek be, összesen kilencven trafikgyőzelemmel, Sánta azt válaszolta: "nincs". A huszonöt céget a Trakord Kft. koordinálja, egyik fele Sánta cégének igazgatójáé, a másik fele pedig a cég felügyelőbizottságának a tagjáé. "Mind igaz. És nincs benne semmi titkolnivaló. Miért ne vállalkozhatnának? Összeálltak, mert olcsóbb, ha közösen vesznek fel egy könyvelőt, aki intézi a rengeteg adminisztrációt. A trafikosoknak nem lesz erre idejük" - mondta a lapnak.
"Városi legenda"
"Kizárt, hogy én küldtem ki a dokumentumot. Városi legenda" - mondta azzal kapcsolatban, hogy a dohánykereskedelmi szabályozás dokumentumát az ő számítógépén módosították. Hozzátette: látta a dokumentumot, az utolsó módosítás "talán" az övé volt és véleményezte a javaslatot, amit a Fidesz-frakciótól kapott, de nem csak ő, hanem a multik is. Arra azonban nem emlékszik, mit módosított.
Azzal kapcsolatban, hogy a jelenlegi adatok szerint a koncessziók legalább negyede politikai csókosokhoz került, azt mondta: "Volt verseny". "Azt elképzelhetetlennek tartja, hogy az úgymond politikai csókosok jó pályázatot adtak be?" - tette fel a kérdést a 168 Óra riporterének.
A felvetésre, miszerint fideszes kampányhálózat lehet a trafikokból, Sánta azt mondta: nem érti, "miért a trafikra kell ezt ráfogni". "Lehetne már meglévő boltokból, kocsmákból is ilyet építeni, ha valóban ez lenne a szándék. Egyébként el nem tudom képzelni, hogy trafikokban kampányoljanak. Mindenesetre én türelmesen kivárom az ügy végét, addig is nyugodtan alszom. Minden csoda három napig tart" - fogalmazott az ügyvezető igazgató.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
A kormányzati beruházási ügynökség ajánlgatott nekik két óriási területet a szomszédos Csomád külterületén.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A mikroorganizmusok egy része kifejezetten hasznos a bőrünk számára.