Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Jobbik szerint a legfrissebb GDP-adatokkal a kormány tulajdonképpen a külföldi vállalatok profitjára "olyan büszke".
A Jobbik örül, hogy a tavalyi 1,7 százalékos GDP-csökkenés után "némi növekedés" érzékelhető, de ez "a külföldi jövedelemtulajdonosok, vagyis a multik zsebében csapódik le", és ezek a cégek ezt ki is viszik az országból - közölte Volner János, az ellenzéki párt alelnöke csütörtökön.
Az ellenzéki párt szerint a "másik szerencsés körülmény" pedig a mezőgazdaság vártnál jobb teljesítménye. Volner szerint a termésátlagok jóval magasabbak a tavalyi nagyon rossz terméshez képest és ez több tized százalékponttal képes emelni a GDP-t.
A KSH csütörtökön közzétett gyorsbecslése szerint Magyarország bruttó hazai terméke (GDP) 1,7 százalékkal emelkedett az idei harmadik negyedévben az előző év azonos időszakához képest, míg a második negyedévhez viszonyítva 0,8 százalékkal nőtt a gazdaság teljesítménye a szezonálisan és naptárhatással kiigazított adatok szerint.
Volner János beszélt arról is: a Jobbik azt javasolja, hogy az öt éve befagyasztott 38 650 forintos képviselői illetményalapot a fogyasztói árindex növekedésének megfelelően 49 226 forintra emeljék, hogy megállítsák a közszférában dolgozók életszínvonalának további zuhanását, illetve ösztönözzék a tehetséges fiatalok közszférába áramlását.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.