Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Összesen 126,8 millió forintos kötbért és annak kamatait kell kifizetnie az önkormányzatnak a szegedi 1-es villamosvonalat felújító konzorciumnak a beruházás csúszása miatt. Ezt Faludi Csaba, a várost képviselő ügyvéd közölte csütörtökön.
A csaknem 30 milliárd forintos költségvetésből, uniós támogatással megvalósuló szegedi tömegközlekedési nagyprojekt egyik legfontosabb eleme volt 1-es villamosvonal felújítása, amit 2009 augusztusában kezdtek el. Teljesen felújították a 8,7 kilométernyi pályát és a peronokat, többsávos jelzőlámpás körforgalmat és egy kisebb kereszteződést is építettek a vonalon. Az A-Híd Építő Zrt., a Szeviép Zrt. és az EuróAszfalt Kft. konzorciuma végezte a kivitelezést.
A város legforgalmasabb villamosvonalán a rekonstrukció első és második ütemét 2009. november 15-re, illetve 2009. december 3-ra kellett volna befejeződni. A beruházás első szakaszán a szerződésben rögzített határidőhöz képest a kivitelező csak 94 nappal később, 2010. március 9-re fejezte be a munkát, a villamosok pedig csak a vágányzár feloldását követően, 2010. május 9-én indulhattak újra.
Az ítélőtábla csütörtöki döntése szerint az önkormányzatnak járó kötbért nem a beruházás teljes összege, hanem a késve átadott Boldogasszony sugárúti villamospálya 634 millió forintos kivitelezési költsége alapján kellett kiszámítani. A konzorciumnak így ennek az összegnek a 20 százalékát – a kötbér mértékének szerződésben rögzített maximumát -, valamint a 2010. március 10-e óta felhalmozott kamatokat kell megfizetnie – közölte az ügyvéd.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.