Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Összesen 18 millió forintra bírságolt meg három hazai bankot a pénzügyi felügyeleti feladatokat is ellátó Magyar Nemzeti Bank (MNB) a törvénysértő panaszkezelési gyakorlatuk miatt.
Tizenötmillió forint fogyasztóvédelmi bírságot kell fizetnie a K&H Banknak, mert az MNB által vizsgált öt hónapos időszakban a hozzá beérkezett 702 panaszból 396 esetben, vagyis a beérkezett panaszok 56,41 százalékában 30 napon túl válaszolt az ügyfeleknek, amivel megsértette a panaszkezelési válaszadási határidőre vonatkozó jogszabályi rendelkezést – közölte az MNB.
A pénzügyi felügyelet feladatait is ellátó MNB ezen kívül kétmillióra bírságolta az AXA Bank magyarországi fióktelepét a panaszkezelési szabályzat rendelkezéseinek megsértése miatt, illetve egymillióra a Banif Plus Bankot, amely az MNB szerint nem biztosította az ügyfeleknek a telefonon történő szóbeli panasztétel lehetőségét heti egy alkalommal az általánostól eltérő, hosszabb ügyintézési idővel. E magatartás is sérti a panaszkezelésre vonatkozó jogszabályokat – közölte az MNB.
A MNB tavaly novemberben 13 pénzügyi szervezettel szemben hivatalból indított fogyasztóvédelmi vizsgálatot a panaszkezelési gyakorlatukra vonatkozóan. A vizsgálatot az indokolta, hogy a jegybankhoz, illetve korábban a jogelőd pénzügyi felügyeleti hatósághoz jelentős számú, az érintett pénzügyi szervezetek panaszkezelését kifogásoló, egyező tartalmú és formátumú fogyasztói beadvány érkezett.
Az MNB eljárásai során a pénzügyi szervezetek panaszkezelési tevékenységén túl kiemelten vizsgálta a fogyasztók hiteltörlesztési táblázatának, illetve a tételes, írásbeli kimutatásoknak az ügyfél kérelmére történő kiküldési gyakorlatát.
A fogyasztóvédelmi vizsgálatok helyszíni és helyszínen kívüli szakaszai során begyűjtött dokumentumok alapján a jegybank értékelte a pénzügyi szervezetek tevékenységét, és ezek alapján döntött a három bank megbírságolásáról, illetve a jogsértő magatartás további folytatásának megtiltásáról.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.